VÝSLEDKY SOUTĚŽE WEBTOP100
Firemní komunikace roku 2024
Vítěz
Omladili jsme komunikaci Generali České pojišťovny
90 %
Autor projektu
Digital First Marketing Group s.r.o.
Vlastník projektu
Generali Česká pojišťovna a.s.
2. místo
Podcast Digitální kaleidoskop
85 %
3. místo
Vysoká škola CEVRO
58 %
Omladili jsme komunikaci Generali České pojišťovny
www.instagram.com/generaliceska
90 %
Smysl kampaně - Jaký problém či téma jste potřebovali vyřešit, či komunikací nasvítit
(váha 30 %) |
100 % |
Odvaha kampaně - Jaké prostředky a nástroje jste k naplnění svých cílů využili (novost a neotřelost mají výhodu)
(váha 30 %) |
100 % |
Dopad kampaně - Jak se vám podařilo smysl kampaně naplnit, jak jste si to změřili či vyhodnotili
(váha 30 %) |
75 % |
Přenositelnost - Kdyby se psala kniha o úspěšných firemních komunikacích, byl by v ní váš počin? Proč? Co si z něho mají ostatní odnést?
(váha 10 %) |
75 % |
Podcast Digitální kaleidoskop
youtube.com/playlist?list=PL-pJ-…
85 %
Smysl kampaně - Jaký problém či téma jste potřebovali vyřešit, či komunikací nasvítit
(váha 30 %) |
75 % |
Odvaha kampaně - Jaké prostředky a nástroje jste k naplnění svých cílů využili (novost a neotřelost mají výhodu)
(váha 30 %) |
100 % |
Dopad kampaně - Jak se vám podařilo smysl kampaně naplnit, jak jste si to změřili či vyhodnotili
(váha 30 %) |
75 % |
Přenositelnost - Kdyby se psala kniha o úspěšných firemních komunikacích, byl by v ní váš počin? Proč? Co si z něho mají ostatní odnést?
(váha 10 %) |
100 % |
Vysoká škola CEVRO
www.cevro.cz
58 %
Smysl kampaně - Jaký problém či téma jste potřebovali vyřešit, či komunikací nasvítit
(váha 30 %) |
50 % |
Odvaha kampaně - Jaké prostředky a nástroje jste k naplnění svých cílů využili (novost a neotřelost mají výhodu)
(váha 30 %) |
50 % |
Dopad kampaně - Jak se vám podařilo smysl kampaně naplnit, jak jste si to změřili či vyhodnotili
(váha 30 %) |
75 % |
Přenositelnost - Kdyby se psala kniha o úspěšných firemních komunikacích, byl by v ní váš počin? Proč? Co si z něho mají ostatní odnést?
(váha 10 %) |
50 % |