Rychlý a efektivní expertní pohled na váš projekt
Strategická konzultace

Rychlý a efektivní expertní pohled na váš projekt

Plánujete důležitý a nákladný digitální projekt a nevíte, kde začít? Sjednejte si strategickou konzultaci a využijte nezávislého pohledu a zkušeností odborníků, kteří úspěšně odřídili desítky projektů.

Projekty, které máme za sebou
  • Redesign
    webu

  • Brandingová marketingová strategie

  • Digitální
    transformace

  • Digitální marketing
    a akvizice

  • Měření zákaznické
    spokojenosti

  • Komunikační
    strategie

  • Strategie
    pro sociální sítě

  • Positioning značky
    a komunikace

  • Leadgen strategie
    a marketing

  • Go-to market
    strategie

S čím vám pomůžeme

Úspěšně nastartujeme vaše digitální a marketingové projekty

Naší největší přidanou hodnotou je prověřená expertíza v kombinaci s externím pohledem. Strategická konzultace je navržena tak, abychom vám mohli v co nejkratším čase poskytnout svůj expertní pohled na váš projekt, identifikovat případné problémy, eliminovat rizika a navést vás tak na uspěšné řešení

Optimalizace obchodního a marketingového ekosystému

Zlepšování a rozvoj zákaznické zkušenosti

Uvedení nového produktu na trh

Design a vývoj digitálních produktů

Digitalizace a automatizace firemních procesů

Implementace datově řízených rozhodovacích procesů

Kdo jsme

40+ let zkušeností
z marketingu a digitálních projektů

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Již více než 20 let vedu úspěšnou agenturu Sherpas, která stála za velkými digitálními projekty pro firmy jako je Česká spořitelna, Airbank nebo Dentamed. Moje klíčová přidaná hodnota spočívá ve schopnosti rychle navnímat byznys klienta a identifikovat problémy či příležitosti na pomezí obchodu, marketingu a digitálních technologií. Výsledkem mé práce s klienty je plán s jasně definovanými byznysovými výsledky propojující možnosti firmy a potřeby jejích zákazníků.

Petr Kleiner

Petr Kleiner

Jsem zkušený nezávislý marketingový konzultant s více než 20 lety zkušeností v oblasti strategického marketingu, rozvoje značky a digitální transformace. Mé odborné znalosti spočívají v tvorbě komplexních marketingových strategií, určování pozice značky a využívání poznatků spotřebitelů k optimalizaci marketingového úsilí.

  • Když jsem oslovil Petra Kleinera, byla Manuvia v kritické situaci. Jeho schopnost rychle pochopit komplexitu našeho businessu a dodat výsledky byla klíčová pro naše přežití. Strategický přístup a flexibilita při řešení nečekaných výzev, jako byla válka na Ukrajině, nám umožnily nejen přežít, ale i růst. Dnes je Manuvia silnější než kdy předtím, a to z velké části díky této spolupráci.

    Ondřej Wysoglad CEO, Manuvia

  • Workshopy se Sherpas začaly probíhat ve chvíli, kdy už jsme věděli, že budeme brzy ready-to-market. Potřebovali jsme všem členům týmu ukázat, kde se nacházíme a kam chceme pokračovat. Taková ta klidná síla Luboše pomohla celý tým zcelit dohromady a uvědomit si velký celek oproti potřebám jednotlivce. Jsme velice šťastní, že jsme spolu mohli spolupracovat.

    Filip Sajler Founder & CEO, EAT SMART

  • S Petrem jsem měl možnost spolupracovat na řadě projektů a mohu potvrdit, že se jedná o profesionála, který je zodpovědný, kreativní, efektivní a skvěle dokáže zastoupit také roli prostředníka mezi různými dodavateli a společností samotnou.

    Tomáš Hejda Owner, PR MOLLO

  • Po prvním workshopu dokázali Sherpas vytáhnout to podstatné a udělat jasnou vizi a jasný plán, kam bychom měli směřovat. Pro Dentamed to byla obrovská výzva, protože se jednalo o komplexní změnu myšlení a přístupu. Všechny ty plány se postupně staly realitou a prostě to funguje!

    Luděk Rudovský Ředitel, Dentamed

  • It is not easy to find someone so open minded and looking beyond the boundaries of an industry in the "traditional" business of insurance. Petr is just like that. Recommended!

    Ondřej Zaoral Owner, Inoxive

  • Extrémně mě baví spolupráce s Lubošem Plotěným a ten důvod je, že vždycky hledá cesty a nesnaží se mi tlačit řešení. Nikdy jsme se vedle něj necítili jako hlupáci.

    Tomáš Holan Head of Digital Transformation, E.ON

section background
Jak konzultace funguje

Kvalitní zpětná vazba a konkrétní doporučení v rekordním čase

Kdy dává strategická konzultace smysl:

  • Řešíte strategický projekt, do kterého je zahrnutý top management firmy
  • Jedná se o investici v řádu vyšších stovek tisíc až milionů korun
  • Zajímá vás nestranný názor odborníků zvenčí
Sjednat konzultaci
  • Úvodní schůzka

    Na osobní či telefonické schůzce se pobavíme o vašem záměru, vašich očekáváních a projdeme spolu dostupná data.

  • Analytická fáze

    Kombinací analýzy dostupných dat, benchmarků a best practices vyhodnotíme vaší situaci, specifičnosti vašeho byznysu i celého trhu.

  • Strategický workshop

    Uspořádáme s klíčovými stakeholdery půldenní workshop, kde spolu vytvoříme předběžný návrh řešení a ujistíme se, že všichni klíčoví lidé rozumí jeho cílům i prostředkům.

  • Konkrétní doporučení a plán

    Ze společného workshopu si odnesete nový pohled na svůj strategický projekt, plán dalších kroků či doporučení vhodných dodavatelů.

Poptávka strategické konzultace

Získejte náskok
pro svůj projekt

Povězte nám něco o svém projektu a my se vám ozveme s případnou nabídkou strategické konzultace