+60 % Nárůst počtu
Z malé firmy středně velkou díky Sherpas
-
AgenturaSherpas, s.r.o.
-
KlientSvět rovnátek s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
CelosvětověGlobální leader
-
Počet srovnaných úsměvů10 000+
-
Nárůst počtu leadů+60 %
-
Hodnota leadů1 miliarda
Klient
Svět rovnátek s.r.o.
Cíle projektu
Růst počtu leadů
Budování brand awareness
Pro Svět rovnátek realizujeme komplexní výkonnostní marketing zaměřený na sběr leadů. Realizujeme výkonnostní kampaně, display kampaně, SEO, podílíme se na retenčním marketingu a emailingových aktivitách a zajišťujeme UX pro zvyšování konverzního poměru, v podobě web designu. Světu rovnátek dlouhodobě navyšujeme obrat a počet objednávek o desitky procent meziročně.
Vizuální výstupy
Výsledky
beze změny Cena za lead
1 miliarda Hodnota leadů
Takové jednání a takové výsledky jsem nezažil s žádnou jinou firmou před Sherpas.
Realizace
Úspěch spolupráce se Světem rovnátek byl postaven na realizaci několika pilířů. V první řadě jde o stanovení dlouhodobé digitální strategie, která sází na striktně výkonnostní digitální marketing, podporu brandu prostřednictví brand awareness kampaní a kontinuální UX a konverzní optimalizaci webu.
Digitální strategie
Digitální strategie pro Svět rovnátek staví na unikátní propozici značky v oblasti neviditelných rovnátek v kombinaci se znalostí chování a uvažování cílové supiny na základě pravidelných marketingových výzkumů. Je přizpůsobena tomu, že léčba neviditelnými rovnátky je cenově výše postavený produkt, k jehož pořízení vede specifická zákaznická cesta včetně toho, že se výrazně liší zájem o produkt v různých regionech ČR. Strategie se v průběhu spolupráce postupně vyvíjí s ohledem na znalost produktu ze strany zákazníků a postupně se posouvá z osvětové komunikace na hodnotovou a silně prodejní. Komplikací samozřejmě byla pandemie covidu, v rámci které jsme i přes velmi komplikované podmínky dokázali vyrůst díky menší úpravě procesu konvertování zákazníka a adekvátně zvolené reklamní komunikaci.
Leadgen výkonnostní marketing
Ultimátním cílem v rámci kanálů výkonnostního marketingu je získání kvalifikovaného leadu – tedy získání zájemců o neviditelná rovnátka. Tomu odpovídá i mix aktivit, na které se primárně soustředíme. Realizujeme:
- výkonnostní reklamní kampaně,
- SEO,
- retenční a e-mailový marketing.
Brand awareness kampaně
Kromě striktně výkonnostních kanálů budujeme povědomí o značce a relevantních tématech prostřednictvím mixu kampaní a aktivit na podporu brandu. Jde především o:
- display kampaně,
- RTB kampaně,
- kampaně na sociálních sítích,
- videokampaně na YouTube či
- online soutěže.
UX a konverzní optimalizace
Během spolupráce byl realizován komplexní redesign webu včetně revitalizace identity značky. Součástí kontinuálního rozvoje webu je práce s personalizovanými nabídkami pro různé segmenty zákazníků, A/B testování a další aktivity zaměřené na konverzní optimalizaci webu. Právě tyto aktivity nám umožňují dále zvyšovat návratnost investic do reklamní komunikace a růst, aniž se růst negativně projeví na rostoucí ceně za konverzi.