Z nuly dvojkou na trhu Pozice na trhu
Supradyn – uvedení značky skrze digitál? Proč ne!
-
AgenturaLCG New Media s.r.o.
-
KlientBayer s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Zajištění pozice na trhuZ nuly dvojkou na trhu
-
Navýšení fanouškovské základny3 300 nových fanoušků na FB a 477 followers na IG
-
Brand awarenessZásah 5 mil. účtů na FB a 615 tis. účtů na IG
-
Influencer marketingZásah 500 tis. účtů skrze influencers
Klient
Bayer s.r.o.
Cíle projektu
Uvedení na vysoce saturovaný trh
Zajištění marketsharu mezi TOP značkami
Rychlý boost povědomí
Zajištění co největší efektivity (cena vs. výkon)
Získání nových fanoušků na sociálních sítích
Aktivace skrze influencer marketing
Vzhledem k úspěšnosti kampaně jsme se rozhodli přihlásit do soutěžní kategorie Výkonnostní kampaň roku 2021, kde jsme obsadili skvělé 3. místo. Odborná porota hodnotila nejen dosažení cíle a náročnost výzvy, ale také kreativitu a celkové provedení.
Vizuální výstupy
Výsledky
Nárůst nových fanoušků na FB a IG Sociální sítě
5 mil. účtů na FB a 615 tis účtů na IG Zásah cílové skupiny
Oslovení širokého publika skrze influencer marketing Influencer marketing
Spolupráci s LCG na projektu digitální aktivace značky Supradyn hodnotím velmi pozitivně. Vážím si aktivního přístupu celého týmu, který byl k dispozici, kdykoliv bylo potřeba. Tým odváděl velmi kvalitní práci od přípravy celoročního plánu až po samotnou exekuci dílčích komunikačních prvků.
Realizace
Hlavní pilíře:
- Rychlý boost povědomí
- Co největší efektivita (cena vs. výkon)
Cílení:
Vzhledem k prémiovosti a cenové úrovni výrobku, bylo potřeba určit relevantní cílovou skupinu se zájmem o tyto produkty a příslušnou kupní silou.
Hlavní cílová skupina byla stanovena na osoby všech pohlaví ve věku 35-45 let. Ta se dále rozpadala na 3 podkategorie – sportovci, každodenní život, zdravotníci.
Po zmapování trhu jsme zjistili, že naše cílová skupina je z 80 % online a aktivita konkurence v on-linu je minimální. Vydat se cestou 100 % digitálu byla tedy jasná volba.
Komunikační strategie:
Pro uvedení Supradynu CoQ10 energy bylo potřeba vytvořit celkovou kreativu pro digitální formáty, která bude v souladu s brand guidelines a vizuálem balení. V bannerech a postech jsme zobrazovali lidi, kteří se díky energii z každodenního užívání Supradynu mohou bez obav věnovat svým oblíbeným aktivitám, dále zobrazení obalu i produktu samotného v hravých kompozicích (zejména pak na Instagramu, kde se používá co nejvíce focených postů).
Jako vhodné kanály jsme vzhledem k požadavku na efektivitu využili sociální sítě Facebook a Instagram a také obsahovou a vyhledávací síť Google.
V rámci Facebooku a Instagramu jsme připravovali pravidelné soutěžní, edukační a produktové posty, které jsme vždy podpořili placenou propagací.
Tato komunikace byla doplněna PPC reklamou se statickými bannery a GIFy. Právě díky videoreklamám ve formě GIFů se podařilo maximalizovat dosah za minimální náklady.
Influencer marketing:
Naše vlastní aktivity byly podpořeny spoluprací s influencery zéjmena prostřednictvím jejich instagramových profilů. Využili jsme formát postů, stories a soutěží. Jako tváře Supradynu jsme vybírali známé slovenské sportovce (zimní sporty, MMA a fitness).
Mimo sociální sítě probíhala také display kampaň v rámci obsahové sítě Google, a to ve formě prospectingu a remarketingu na návštěvníky produktového webu. Kreativa byla opět diferenciována pro stanovené cílové skupiny.