Inspirace od WebTop100

Supradyn – uvedení značky skrze digitál? Proč ne!

V létě 2019 jsme byli pozváni do tendru pro značku Supradyn v rámci farmaceutické firmy BAYER. Zadání bylo příprava komunikační strategie pro značku Supradyn s důrazem na maximální efektivitu. Hlavním cílem bylo rychlé vybudování povědomí na Slovensku, kde se značka začala prodávat od 3Q 2019 a zajištění market share mezi TOP značkami.
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Zajištění pozice na trhu
    Z nuly dvojkou na trhu
  • Navýšení fanouškovské základny
    3 300 nových fanoušků na FB a 477 followers na IG
  • Brand awareness
    Zásah 5 mil. účtů na FB a 615 tis. účtů na IG
  • Influencer marketing
    Zásah 500 tis. účtů skrze influencers

Klient

Bayer s.r.o.

Bayer je společnost zabývající se přírodními vědami s více než 150letou historií a hlavními kompetencemi v oblasti zdravotní péče a zemědělství. Svými inovativními produkty přispívá k nalezení řešení některých významných problémů naší doby.

Cíle projektu

Uvedení na vysoce saturovaný trh

Zajištění marketsharu mezi TOP značkami

Rychlý boost povědomí

Zajištění co největší efektivity (cena vs. výkon)

Získání nových fanoušků na sociálních sítích

Aktivace skrze influencer marketing

Vzhledem k úspěšnosti kampaně jsme se rozhodli přihlásit do soutěžní kategorie Výkonnostní kampaň roku 2021, kde jsme obsadili skvělé 3. místo. Odborná porota hodnotila nejen dosažení cíle a náročnost výzvy, ale také kreativitu a celkové provedení.

Mgr. Vojtěch Lambert CEO

Vizuální výstupy

  • Hravé obrazce z tablet supradyn
    1/6 Hravé obrazce z tablet supradyn
  • Dokreslované tematické grafiky
    2/6 Dokreslované tematické grafiky
  • Brandové fotografie různých balení Supradyn
    3/6 Brandové fotografie různých balení Supradyn
  • Zapojení užívání Supradyn v rámci aktivního života
    4/6 Zapojení užívání Supradyn v rámci aktivního života
  • PPC reklama se statickými bannery
    5/6 PPC reklama se statickými bannery
  • Influencer marketing
    6/6 Influencer marketing

Výsledky

Z nuly dvojkou na trhu Pozice na trhu

Nárůst nových fanoušků na FB a IG Sociální sítě

5 mil. účtů na FB a 615 tis účtů na IG Zásah cílové skupiny

Oslovení širokého publika skrze influencer marketing Influencer marketing

Spolupráci s LCG na projektu digitální aktivace značky Supradyn hodnotím velmi pozitivně. Vážím si aktivního přístupu celého týmu, který byl k dispozici, kdykoliv bylo potřeba. Tým odváděl velmi kvalitní práci od přípravy celoročního plánu až po samotnou exekuci dílčích komunikačních prvků.

Jana Kolářová Brand Manager

Realizace

Hlavní pilíře:

  • Rychlý boost povědomí
  • Co největší efektivita (cena vs. výkon)

Cílení:

Vzhledem k prémiovosti a cenové úrovni výrobku, bylo potřeba určit relevantní cílovou skupinu se zájmem o tyto produkty a příslušnou kupní silou.

Hlavní cílová skupina byla stanovena na osoby všech pohlaví ve věku 35-45 let. Ta se dále rozpadala na 3 podkategorie – sportovci, každodenní život, zdravotníci.

Po zmapování trhu jsme zjistili, že naše cílová skupina je z 80 % online a aktivita konkurence v on-linu je minimální. Vydat se cestou 100 % digitálu byla tedy jasná volba.

Komunikační strategie:

Pro uvedení Supradynu CoQ10 energy bylo potřeba vytvořit celkovou kreativu pro digitální formáty, která bude v souladu s brand guidelines a vizuálem balení. V bannerech a postech jsme zobrazovali lidi, kteří se díky energii z každodenního užívání Supradynu mohou bez obav věnovat svým oblíbeným aktivitám, dále zobrazení obalu i produktu samotného v hravých kompozicích (zejména pak na Instagramu, kde se používá co nejvíce focených postů).

Jako vhodné kanály jsme vzhledem k požadavku na efektivitu využili sociální sítě Facebook a Instagram a také obsahovou a vyhledávací síť Google.

V rámci Facebooku a Instagramu jsme připravovali pravidelné soutěžní, edukační a produktové posty, které jsme vždy podpořili placenou propagací.

Tato komunikace byla doplněna PPC reklamou se statickými bannery a GIFy. Právě díky videoreklamám ve formě GIFů se podařilo maximalizovat dosah za minimální náklady.

Influencer marketing:

Naše vlastní aktivity byly podpořeny spoluprací s influencery zéjmena prostřednictvím jejich instagramových profilů. Využili jsme formát postů, stories a soutěží. Jako tváře Supradynu jsme vybírali známé slovenské sportovce (zimní sporty, MMA a fitness).

Mimo sociální sítě probíhala také display kampaň v rámci obsahové sítě Google, a to ve formě prospectingu a remarketingu na návštěvníky produktového webu. Kreativa byla opět diferenciována pro stanovené cílové skupiny.



LCG New Media s.r.o.

Chcete také dostat váš produkt na konkurenční trh?

Podívejte se na další case Studies od LCG New Media