Konzistence Pro zákazníky
Silný a konzistentní brand Dentamedu napříč celým digitálem
-
AgenturaSherpas, s.r.o.
-
KlientDentamed, s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Pro zákazníkyKonzistence
-
Pro vývoj a rozvojRychlost
-
Pro budoucnostUdržitelnost
-
Pro flexibilituRobustnost
Klient
Dentamed, s.r.o.
Cíle projektu
Navrhnout silný a sebevědomý brand
Zajistit konzistenci napříč všemi digitálními touchpointy
V určitou chvíli se digitální ekosystém Dentamedu stal natolik robustním, že dávalo smysl vytvořit designový systém. Ten nám dennodenně umožňuje rychlé prototypování, testování a prezentaci nových funkcí klientovi při zachování konzistence vizuální komunikace značky směrem k zákazníkům.
Vizuální výstupy
Výsledky
Rychlost Pro vývoj a rozvoj
Udržitelnost Pro budoucnost
Robustnost Pro flexibilitu
Dentamed je jedničkou na českém trhu a pokrývá obrovskou paletu služeb pro zákazníky. Proto je pro nás nezbytné, aby byl Dentamed jednoznačně odlišitelný a konzistentní - bez ohledu na to, zda právě zákazník nakupuje na e-shopu, studuje nabídku vzdělávání, řeší reklamaci, je zasažený reklamním bannerem nebo otevírá e-mail.
Realizace
Brand Dentamedu
Vytvořili jsme digitální identitu značky, která se vyznačuje jasnou a vzdušnou moderností a zároveň odvážným prohlášením díky kontrastní modré a červené paletě barev. Její závazek k pomáhání stomatologům být úspěšnější se odráží ve všech aspektech od loga a vizuální identity až po marketing. Záleží nám na konzistenci, přehlednosti a přístupnosti na všech zákaznických touchpointech.
Konzistence buduje důvěru, spolehlivost a zajišťuje, že zákazníci vždy vědí, co mohou od Dentamedu očekávat. Ať jde o tištěné letáky, ceníky nebo webové stránky či aplikace. Klíčovým prvkem vizuální identity je červený puntík, který značku snadno odlišuje od konkurence. Celý brand budujeme a rozšiřujeme již více než pět let.
Moderní zákaznické portály a řešení
Základními stavebními kameny digitálního Dentamedu jsou samozřejmě moderní zákaznické portály, které striktně vycházejí z identifikace potřeb zákazníků a kladou maximální důraz na dosažení skvělé zákaznické zkušenosti. V rámci celého řešení se postupně realizovaly následující kroky:
- vznik samostatného leadgen webu pro velké stomatologické přístroje
- silná modernizace funkcionalit i designu e-shopu se spotřebním materiálem
- vytvoření nového portálu vzdělávání
- interní aplikace pro call centrum a lead management
- odborné obsahové weby pro stomatologické specializace
Takto rozsáhlý ekosystém už nelze snadno udržovat bez robustního designového systému.
Designový systém
Existující weby a aplikace jsou kontinuálně rozvíjeny z pohledu obsahu i funkcionality. Bylo pro nás tedy důležité udržovat vizuální a funkční konzistenci všech digitálních produktů. Proto jsme se rozhodli postavit designový systém. Ten nám dennodenně umožňuje rychlé prototypování, testování a prezentaci nových funkcí klientovi. V neposlední řadě usnadňuje realizaci vývojovým týmům. Můžeme potvrdit, že designový systém je nezbytný pro posílení vizuální identity společnosti a udržování kvalitních, konzistentních a efektivních digitálních produktů.