700 000 zhlédnutí videa
Síla úsměvu
-
AgenturaElite BTW
-
KlientE.ON Energie, a.s.
Čeho jsme dosáhli
-
Úsměv. Výraz pozitivních lidských emocí, který v komunikaci používáme neustále. Speciální výzkum pod vedením psychologa Martina Dolejše z Univerzity Palackého v Olomouci, ukázal a potvrdil, jak velkou sílu úsměv má a jak důležitý je také v komunikaci se zákazníky. Aby tahle pozitivní zpráva opravdu zarezonovala ve společnosti, nechtěli jsme dělat nic jen tak "naoko". Pro celý výzkum vznikla podrobná vědecká metodika a celý proces byl do detailů promyšlený a kontrolovaný. Ty nejzásadnější poznatky, jako že úsměv způsobuje to, že hodnotíme svět kolem sebe o 37 % pozitivněji, jsme prosadili do médií. Koneckonců, vyvolení zástupci velkých médií se účastnili i přímo vlastního experimentu.
Hodnocení experta
Celkové skóre | 84 % |
Kvalita/Pojetí kreativy (35 %) | 100 % |
Míra zaujetí (30 %) | 75 % |
Plnění cílů (35 %) | 75 % |
Klient
E.ON
Cíle projektu
Rozhodli jsme tedy ukázat, jaký vliv na náladu a emoce každého z nás, má taková obyčejná drobnost. A právě i pozornost a pečlivost, kterou jsme věnovali výzkumu, odráží koncentraci na kvalitu zákaznické péče společnosti E.ON.
Bylo to tuze krásné. Bez ohledu na všechny covidy, stres i tlak hodného, leč přísného klienta. A klidně to uděláme znovu!
Vizuální výstupy
Výsledky
více než 80 mediálních výstupů s celkovým zásahem přes 22 000 000 diváků a čtenářů
O některých našich kampaních se v médiích už mluvilo, ale poprvé se nám stalo, že novináři včetně televizního štábu přišli natočit rovnou už to, jak kampaň vytváříme :)
Realizace
Provedli jsme skutečný psycho-sociální výzkum, který naprosto snese v metodické kvalitě a hodnotě srovnání s obdobnými experimenty standardně realizovanými na akademické půdě. Kromě toho, že jádro komunikace tedy nemělo původ v zadání klienta nebo v kreativním oddělení agentury, to znamenalo jednu zásadní novinku. Až do posledního konce nikdo ze zúčastněných nemohl vědět, jak vše dopadne a jeslti se nám opravdu podaří změřit nějaké smysluplné výsledky. A za tenhle neskutečný risk a zároveň důvěru patří E.ON hluboká poklona a naprostý respekt od všech z týmu.
Protože důležitou roli hrálo autentické zpracování videa dokumentujícího experiment hledali jsme specifický režijní přístup a našli jsme oceňovanou dokumentaristku Terezu Rozálii Koldovou, s niž jsme také několik měsíců ladili správný postup při natáčení, u kterého prostě nejde říct, že si zopakujeme záběr - protože každý je jedinečný, nehraný, zcela autentický.
Pro vše ostatní platilo základní pravidlo: nijak neovlivňovat to, co se děje před kamerou.