HUDYsport
Primárním cílem webu je online prodej zboží. S novým designem zároveň přibyla možnost rezervací produktů na kamenných prodejnách HUDYsport, což okamžitě ukázalo jako trefa do černého a zákazníci této možnosti hojně využívají.
Klient měl od začátku odvahu jít do něčeho jiného, než klasického uniformního eshopového řešení. Celý eshop je tak koncipován s velkým důrazem na design a look and feel outdoorové značky, což je demonstrováno například ztvárněním prezentace produktů, která probíhá na fotografiích bez pozadí zasazených do reálných situací, ve kterých se daný produkt může outdoorovému nadšenci hodit. Návštěvník eshopu tak získává pocit, že stojí přímo uprostřed prodejny.
V průběhu redesignu jsme úspěšně zvládli i další výzvy a cíle:
- po spuštění nového e‑shopu nenastal pokles objednávek
- registrace zákazníků do věrnostního programu – každý zákazník obdrží při registraci číslo HUDY PARTNER KARTY, které automaticky generuje e‑shop. HP KARTA je zaslána i poštou a její číslo slouží pro výhodnější nakupování na webu i v kamenných prodejnách
- získávání hodnocení a recenzí produktů od reálných zákazníků
- zvyšování povědomí o exkluzivně zastoupených značkách
- doporučování vhodného vybavení na základě aktivit, kterým se zákazník věnuje
Design
Marketingová komunikace
Technické řešení
Zákaznické funkce
Web celkově nepůsobí jako klasický e‑shop, ale jako průvodce outdoorovým světem. Prodává skrze užitečné informace a inspirující fotografie.
týmem tvůrců webu z PeckaDesign
Největší radost nám udělalo, že HUDY mělo odvahu jít do trochu nestandardního pojetí eshopu a podařilo se nám tak dosáhnout designového zážitku. Ten je díky jeho rychlosti a intuitivnosti při výběru produktů zároveň maximálně funkční.
Velký vliv na byznysové výsledky klienta mají nově spuštěné objednávky a rezervace na prodejnu