89 % Zvýšení konverzního poměru na mobilních zařízeních
Redesign e-shopu iSetos zajistil zvýšení konverzního poměru až o 89 %
-
AgenturaoXyShop s.r.o.
-
KlientSETOS spol. s r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Celkové zvýšení konverzního poměru44 %
-
Zvýšení konverzního poměru na mobilních zařízeních89 %
Hodnocení experta
Celkové skóre | 58 % |
Konverzní poměr (30 %) | 50 % |
První dojem (20 %) | 75 % |
Růst výkonu YOY (25 %) | 75 % |
Bounce rate (10 %) | 50 % |
Klientská zpětná vazba (15 %) | 25 % |
Klient
SETOS spol. s.r.o.
Cíle projektu
Zvýšení konverzního poměru
Jednoduchá dohledatelnost nejvhodnějšího příslušenství
Na projektu nového e-shopu iSetos.cz se podíleli dvě desítky pracovníků oXyShopu, kteří se do procesu zapojili od úvodní schůzky, přes analytické a přípravné fáze až k samotné realizaci. Vše v úzké kooperaci se skvělým týmem na straně iSetosu. Všem za to patří díky. Skvělá čísla v čele se zvýšeným konverzním poměrem jsou důkazem dobře odvedené práce.
Vizuální výstupy
Výsledky
44 % Celkové zvýšení konverzního poměru
36 % Nárůst průměrné doby strávené na stránce
324 % Meziroční růst tržeb
V dnešní e-commerce platí více než když dříve, že nejdražší je akvizice nových zákazníků. Při návrhu a realizaci e-shopu iSetos jsme již od začátku vytyčili jako hlavní cíl takto získané návštěvníky zaujmout a pomoct jim si správně vybrat a hladce produkt nakoupit. Již teď díky výsledkům vidíme, že se nám tyto cíle daří plnit.
Realizace
Cíl
Moderním designem k vyšší konverzi
Hlavním cílem bylo zvýšit konverzní poměr. Z tohoto důvodu bylo nutné postavit moderní e-shop, který naplňuje náročné požadavky uživatelů Apple jak z pohledu funkčnosti, tak i designu. Společně s tímto jsme měli další sekundární cíle, jako například umožnit uživatelům najít a koupit to nejvhodnější příslušenství k jejich přístroji či tvořit obsah tak, aby si dokázal produkt vybrat i uživatel, jenž s touto značkou zkušenosti ještě nemá.
Strategie
Uspokojit zkušené matadory i jablíčkové nováčky
Kromě propracovaného detailu produktů, vhodné kategorizace a podrobné filtrace jsme se zaměřili na práci s komunitou. E-shop je proto propojen s YouTube kanálem a blogovými příspěvky. I když je e-shop zaměřen na power-usery, počítá také s novými zákazníky, kteří nemají hlubokou znalost výrobků. E-shop jim tak vychází vstříc například zobrazováním minimálních cen již v megamenu, videonávody a kontaktem, kde se mohou dovolat produktovému specialistovi. Celé řešení je pak jemně podrženo drobnými motion efekty.