Inspirace od WebTop100

Nová tvář pro unikátní vzdělávací projekt

Revidovali jsme pro unikátní vzdělávací projekt DigiAka jeho brand a navrhli jsme mu moderní a svěží vizuální identitu.
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Identita značky
    Unikátní odlišení
  • Sjednocení výstupů
    Konzistence
  • Kvalitní CMS
    Rychlejší rozvoj

Klient

DigiAka

DigiAka je unikátní projekt, který v sobě kombinuje přednášky předních odborníků v digitálním marketingu s praktickým projektem s reálnými klienty. DigiAka z marketingových specialistů dělá kvalifikované account managery a poskytuje klientům cenný vhled do digitálních marketingových aktivit.

Cíle projektu

Vytvoření profesionální a a výrazné vizuální identity

Sjednodcení komunikace a marketingových výstupů

Věděli jsme, že hlavním úkolem nové vizuální identity je vystoupit z davu a komunikovat hlavní hodnoty: Profesionalitu a Sebevědomí.

Do Hoai Nam Art Director

Vizuální výstupy

  • Inspirační analýza
    1/5 Inspirační analýza
  • Explorace loga
    2/5 Explorace loga
  • Logo a symbol
    3/5 Logo a symbol
  • Barevnost a písmo
    4/5 Barevnost a písmo
  • Fotografie
    5/5 Fotografie

Výsledky

Unikátní odlišení Identita značky

Konzistence Sjednocení výstupů

Rychlejší rozvoj Kvalitní CMS

Všechno po čase zastará a o vizuální identitě to platí obzvlášť. Po 7 letech tedy nastal čas na kompletní rekonstrukci. Výsledek přesně splňuje naše očekávání a má velmi pozitivní ohlas i u studentů.

Luboš Plotěný Garant výuky

Realizace

Výzva

První ročník DigiAka proběhl v roce 2015. Za tu dobu se stačila etablovat jako seriózní a respektovaný vzdělávací projekt. In-house vytvořený brand po 7 letech zestárl esteticky i morálně a již nedokázal dobře plnit reprezentativní úlohu. Nastal čas dát značce DigiAka zcela novou tvář.

Řešení

Identifikovali jsme vizuální identitu jako prioritu číslo jedna. Stávající brand byl generický a nevzbuzoval žádné emoce ani asociace. To vedlo k rozhodnutí, že místo faceliftu brandu bude třeba jeho kompletní redesign na jehož konci vznikl svébytný, sebevědomý a lehce použitelný vizuální styl. Věříme, že bude DigiAka sloužit bez zásadních změn mnoho let.

Následoval komplexní redesign, ve které jsme se DigiAka snažili vytvořit svébytnout vizuální identitu, která svým výrazem a provedením bude nejen reflektovat její hodnoty a hlavně vystoupí ze zástupu dalších značek a projektů.

Jak jsme k tomu přistoupili

Brandová strategie

Začali jsme od základů a v úzké spolupráci se stakeholdery jsme definovali základní parametry brandové strategie jako jsou Vize, mise, hodnoty nebo Brand personality. Důkladnou analýzou konkurence a zákaznické skupiny jsme umístili značku do relevantního tržního segmentu a definovali hlavní brandové persony, ke kterým má značka promlouvat.


Nové logo a vizuální identita

Ze strategické fáze jsme pro DigiAka definovali hodnoty jako jsou “profesionalita”, “ sebevědomí” či “exkluzivita”. Značka měla zároveň komunikovat směrem k mladým profesionálům. Studenti i lektoři jsou vždy hlavním motivem každého vizuálního výstupu.

Na základě těchto požadavků jsme navrhli moderní, dynamické a lehce zapamatovatelné logo. Pro vizuální identitu jsme vybrali výrazné a dynamické písmo, které svou kresbou komunikuje sebevědomí a dynamičnost. 

Vše doplňuje netradiční barevná paleta, která ostře kontrastuje s černobílým logem a písmem. Výsledkem je výrazný a osobitý vizuální styl, který se na první pohled odlišuje od zbytku trhu a vystupuje z řady.


Aplikace brandu



Nový web

Web je primárním prodejním kanálem DigiAka a proto jsme si na něm dali obzvlášť záležet.  Vytvořili jsme atraktivní webovou prezentaci, kde jsme se snažili uživatelům poskytnout přehledně a jednoduše informace o akademii.

Sherpas

Rádi vám hodíme lano a dovedeme na vrchol i vás

Dejte nám signál