Unikátní odlišení Identita značky
Nová tvář pro unikátní vzdělávací projekt
-
AgenturaSherpas
-
KlientDigiAka
Čeho jsme dosáhli
-
Identita značkyUnikátní odlišení
-
Sjednocení výstupůKonzistence
-
Kvalitní CMSRychlejší rozvoj
Klient
DigiAka
Cíle projektu
Vytvoření profesionální a a výrazné vizuální identity
Sjednodcení komunikace a marketingových výstupů
Věděli jsme, že hlavním úkolem nové vizuální identity je vystoupit z davu a komunikovat hlavní hodnoty: Profesionalitu a Sebevědomí.
Vizuální výstupy
Výsledky
Konzistence Sjednocení výstupů
Rychlejší rozvoj Kvalitní CMS
Všechno po čase zastará a o vizuální identitě to platí obzvlášť. Po 7 letech tedy nastal čas na kompletní rekonstrukci. Výsledek přesně splňuje naše očekávání a má velmi pozitivní ohlas i u studentů.
Realizace
Výzva
První ročník DigiAka proběhl v roce 2015. Za tu dobu se stačila etablovat jako seriózní a respektovaný vzdělávací projekt. In-house vytvořený brand po 7 letech zestárl esteticky i morálně a již nedokázal dobře plnit reprezentativní úlohu. Nastal čas dát značce DigiAka zcela novou tvář.
Řešení
Identifikovali jsme vizuální identitu jako prioritu číslo jedna. Stávající brand byl generický a nevzbuzoval žádné emoce ani asociace. To vedlo k rozhodnutí, že místo faceliftu brandu bude třeba jeho kompletní redesign na jehož konci vznikl svébytný, sebevědomý a lehce použitelný vizuální styl. Věříme, že bude DigiAka sloužit bez zásadních změn mnoho let.
Následoval komplexní redesign, ve které jsme se DigiAka snažili vytvořit svébytnout vizuální identitu, která svým výrazem a provedením bude nejen reflektovat její hodnoty a hlavně vystoupí ze zástupu dalších značek a projektů.
Jak jsme k tomu přistoupili
Brandová strategie
Začali jsme od základů a v úzké spolupráci se stakeholdery jsme definovali základní parametry brandové strategie jako jsou Vize, mise, hodnoty nebo Brand personality. Důkladnou analýzou konkurence a zákaznické skupiny jsme umístili značku do relevantního tržního segmentu a definovali hlavní brandové persony, ke kterým má značka promlouvat.
Nové logo a vizuální identita
Ze strategické fáze jsme pro DigiAka definovali hodnoty jako jsou “profesionalita”, “ sebevědomí” či “exkluzivita”. Značka měla zároveň komunikovat směrem k mladým profesionálům. Studenti i lektoři jsou vždy hlavním motivem každého vizuálního výstupu.
Na základě těchto požadavků jsme navrhli moderní, dynamické a lehce zapamatovatelné logo. Pro vizuální identitu jsme vybrali výrazné a dynamické písmo, které svou kresbou komunikuje sebevědomí a dynamičnost.
Vše doplňuje netradiční barevná paleta, která ostře kontrastuje s černobílým logem a písmem. Výsledkem je výrazný a osobitý vizuální styl, který se na první pohled odlišuje od zbytku trhu a vystupuje z řady.
Aplikace brandu
Nový web
Web je primárním prodejním kanálem DigiAka a proto jsme si na něm dali obzvlášť záležet. Vytvořili jsme atraktivní webovou prezentaci, kde jsme se snažili uživatelům poskytnout přehledně a jednoduše informace o akademii.