535 000 Počet zhlédnutí videí na kanálech ŠA
Recenze Škoda Enyaq iV s Alexem Kerstenem
-
AgenturaC3 Prague s.r.o.
-
KlientŠKODA AUTO a.s.
Čeho jsme dosáhli
-
Lehce modifikovatelné digitální assetyCelkem jsme vytvořili přes 200 kusů obsahu pro různé kanály.
-
Nevídaně svěží recenzní formátNabízíme všechny informace o novém modelu.
-
Zvýšení zájmu o ENYAQ iVVidea zaznamenala více než půl milionu zhlédnutí.
Hodnocení experta
Celkové skóre | 81 % |
Kvalita kreativy (25 %) | 100 % |
Strategie komunikace (25 %) | 75 % |
Efektivita komunikace (25 %) | 75 % |
Viditelné označení reklamy (25 %) | 75 % |
Klient
Škoda Auto a.s.
Cíle projektu
Navrhnout nevšední recenzní formát
Představit nový model vozu uprostřed pandemie
Informovat novináře i zákazníky
„Podařilo se nám najít cestu, jak nové modely představovat efektivněji a atraktivněji. Nejen uprostřed pandemie. Využili jsme autoritu mezinárodního influencera z oblasti automotive, který nám pomohl zasáhnout ještě větší počet lidí.“
Vizuální výstupy
Výsledky
23% Míra prokliku do konfigurátoru automobilky
180 000 Počet oslovených relevantních uživatelů skrze kanály influencera
„Jako motoristický novinář a moderátor pracuji už přes deset let. Kombinace krátkých a delších videoformátů mi přijde nesmírně užitečná pro tradiční novináře i bloggery. Skvěle odpovídá tomu, jak dnes novináři, tvůrci i koncoví uživatelé konzumují obsah a hledají podklady.“
Realizace
Jak představit první elektrický vůz Škoda Auto během pandemie? Kvůli nejrůznějším omezením nebylo možné nachystat běžné PR a marketingové aktivity, které se opírají zejména o fyzický kontakt. Proto jsme ve spolupráci s Alexem Kerstenem, britským novinářem a šéfredaktorem populárního webu Car Throttle, připravili balík obsahu pro různá publika. Od novinářů, lokálních marketingových týmů až po koncové zákazníky.
Nachystali jsme 60vteřinové videorecenze, optimalizované pro Facebook, Instagram a Twitter Škoda Auto. Doplnili jsme je i podrobnou třicetiminutovou videorecenzí nebo videorozhovory s exteriérovými a interiérovými designéry vozu Enyaq iV, které jsme publikovali na YouTube kanálu značky. Vytvořili jsme mimo jiné také lehce modifikovatelné assety pro zpravodajská média.
Díky autoritě Alexe Kerstena a vysoce relevantní skladbě jeho sledujících jsme mohli oslovit jak koncové uživatele, tak i samotné novináře, kteří měli kvůli pandemii ztížený přístup k informacím i testovacím jízdám. Skrze takto pojatý ekosystém kampaně jsme dokázali doručit relevantní obsah různým typům uživatelů – ať už informace o novém modelu aktivně hledali, nebo jsme jim je ukázali poprvé.
Recenze s Alexem Kerstenem doplňují další obsah magazínu Škoda Storyboard, který tvoříme pro milovníky automobilů. Dlouhodobě se nám daří zvyšovat organický dosah blogu, fanouškům o značce prozrazovat atraktivní detaily a budovat stabilní čtenářskou základnu.
https://c3prague.com/case-studies/magazin-pro-milovniky-skoda-auto-storyboard/