Inspirace od WebTop100

Představujeme další hvězdu

Představujeme další hvězdu

Více o projektu
logo
Počet objednávek
800 % sales boost
Unikátní open rate
77 %
Návštěvnost webu
200 % navýšení
Dokončená shlédnutí videa
80 %
O projektu

Marketing Festival

Marketing Festival je nejprestižnější marketingová konference ve střední Evropě, na kterou každý rok zavítají tisíce návštěvníků z řad profesionálů z celého světa.

Jindra Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu, si pro tento ročník předsevzal další zvýšení počtu návštěvníků akce a zároveň upevnění pozice Marketing Festivalu, coby inovátora a akce, které záleží na kvalitě a osobním vztahu s jejími návštěníky.

Proto jsme vytvořili první skutečně personalizovanou videokampaň a to s použitím naší vlastní platformy - Motionab. Každý z 3600 předchozích návštěvníků dostal do mailu své vlastní personalizované video, které vzniklo na základě dat jako jméno návštěvníka, počet předchozích návštěv, jméno společnosti, profesní zařazení atd. Každé video bylo tedy zcela unikátní a zároveň jsme jej umístili na samostatnou microsite.

A výsledek? Nejvyšší návštěvnost webu akce v historii historii, virální šíření kampaně na sociálních sítích a především velký nárůst počtu prodaných vstupenek překonal naše nejoptimističtější očekávání.

Podívat se na video ke kampani

Hodnocení projektu
92 %

Využití emailové komunikace

92 %

Byznysové a zákaznické výsledky

94 %

Marketingová idea

92 %

Obsah

Pavel Pola
Pavel Pola
emailing expert - Etnetera Activate
Dokonalá personalizace, skvělé provedení, vynikající přesah do sociálních sítí (video sdílely snad stovky lidí). Téhle kampani nemám co vytknout.
VIDEO ROZHOVOR S

Filipem Koubkem a Martinou Vymyslickou

O projektu, který pro Motionlab znamenal ostrý start a který Marketing Festivalu Jindry Fáborského výrazně pomohl s naplněním návštěvnické kapacity.

Od začátku jsme věděli, že když se nám tenhle projekt podaří, zasáhneme velkou část cílovky.
Filip Koubek
Co-founder Motionlab