Markéta Kudera, Živina
39:57
Akce a konference produkčně zajišťuje Tuesday Business Network. Detailní informace o akci a možnost přihlášení najdete na webu Tuesday.cz
Pro BeWooden jsou v rámci budování úspěšného byznysu nesmírně důležité hodnoty v čele s udržitelností, proto nepřekvapí, že se promítají i v jejich marketingové komunikaci. To je ostatně přístup, který je zachován i pro účely poměrně čerstvého projektu TvaLaska, který Ctirad Sára založil společně se svou manželkou a v rámci nějž se věnuje výrobě a prodeji podložek a dalších doplňků převážně pro jógu.
Kolem komunikace, práce s komunitami, firemního, ale i osobního PR se ostatně točí převážná většina našeho povídání. Stejně tak se dozvíte, jakým způsobem v BeWooden přistupují k výkonnostním aktivitám, co jsou pro ně klíčové KPI´s a co jim nejvíce pomohlo překonat úvod pandemické krize, kdy jim výkon klesl o 80%.
V podcastu mimo jiné rozebíráme:
Vznik, rozvoj a klíčové momenty BeWooden
Přístup k řízení firmy
Kreativní proces a zdroj inspirace pro výrobu nových produktů
Nejdůležitější komunikační kanály
PR a community management
Plány do budoucna
Markéta Kudera, Živina
39:57
Štěpánka Vílová, Factcool
46:18
Štěpánka Lebedová, Email.cz
46:00