Markéta Kudera, Živina
39:57
Akce a konference produkčně zajišťuje Tuesday Business Network. Detailní informace o akci a možnost přihlášení najdete na webu Tuesday.cz
Prvním hostem nové sezony je Adam Kolesa, šéf společnosti Foodora. Do firmy nastoupil na začátku tohoto roku v momentě, kdy se ještě jmenovala Dáme Jídlo a to po letitých zkušenostech z Rockaway Capital, kde měl na starosti jak prvotní integraci Mall.cz, tak posléze z pozice CEO produkt Mall Pay (nyní Skip Pay). Rozhovor o především o rebrandingu a komunikaci nové značky.
V rozhovoru jsme se nicméně věnovali mnoha dalším okruhům, jako například:
V čem se liší komunikaci Foodory od Dáme Jídlo
Omnichannel efekt u food delivery společností, aneb síla role kurýra
Denní menu jako výrazné české specifikum a jak se s ním perou v rámci mezinárodního vývoje aplikace
Jak se daří adaptovat zákazníky na rozvoz jiných komodit, než těch restauračních
Role jednotlivých digitálních kanálů
Barbie fail
Jak funguje vztah Foodory s restauracemi
Kam směřuje delivery segment
Markéta Kudera, Živina
39:57
Štěpánka Vílová, Factcool
46:18
Štěpánka Lebedová, Email.cz
46:00