Splněno na 153 % Imprese
Pilot pen - Napiš, vymaž, přepiš
-
AgenturaFragile agency
-
KlientVáclav Čížek s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Meziroční nárůst prodejůo 15 %
-
Návštěva microsite20 tis. návštěv
-
AR hru si zahrálo25 tis. hráčů
-
Zásah uživatelů na YouTubetéměř 1,35 mio
Hodnocení experta
Celkové skóre | 75 % |
Náročnost výzvy a ambice cílů (10 %) | 75 % |
Kreativita (30 %) | 75 % |
Exekuce (30 %) | 75 % |
Splnění cíle (30 %) | 75 % |
Klient
Václav Čížek s.r.o. (Pilot pen)
Cíle projektu
Naším cílem bylo, aby kampaň získala 15 mio impresí.
Chtěli jsme na námi vytvořenou microsite dovést alespoň 15 tis. návštěv.
Odhadovali jsme, že AR hru si na Instagramu zahrají spíše jednotky hráčů (max 5 tis. uživatelů).
Oceňuji, že nám klient dal volnou ruku a my se tak mohli odvázat nad rámec briefu, což přineslo své ovoce. Kreativně jsem se tak nemusela příliš omezovat. Největší radost mám ze skvělé spolupráce s DJ Marem a vzniku originálního songu pro celou kampaň a také z realizace AR hry na Instagramu.
Vizuální výstupy
Výsledky
Splněno na 123 % Návštěvy
O 15 Kč nižší než odhad CPM na YT
S Fragile spolupracujeme již několik let. U každé kampaně se snaží přijít s nějakou novou myšlenkou a využitím nových trendů. To baví nejen mně, ale především naše fanoušky. Zároveň oceňuji, jak pečlivě na přípravách kampaní pracují, dodržují časový plán a vůbec poskytují skvělý zákaznický servis.
Realizace
Na začátku kampaně pro ikonická pera Pilot byl televizní reklamní spot a idea postavená na originálním hiphopovém songu, vytvořeném DJem Marem. S klientem jsme se rozhodli jít dál a z reklamního spotu se stala 360° kampaň s cílem efektivně oslovit školáky před návratem do lavic s přesahem do offline prostředí.
Pro televizní spot jsme zajišťovali jak copy, tak voiceover a stáli jsme i za celou ideou s hiphopovým songem. Dále jsme pro celou kampaň vytvořili microsite, a to včetně konceptu, copy, grafiky, kódování, hostingu a nastavení analytiky. Z reklamního spotu vycházel i klíčový vizuál, social media kreativy a YouTube videa v různých délkách. Kampaň byla proto velice komplexní a na všech médiích sjednocená.