178 % oproti roku 2020 Tržby
Ovečkárna - Zeptejte se oveček
-
AgenturaFragile agency
-
KlientCzech Wool company s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Tržby za dané předvánoční období102,3 mio CZK
-
Získaná přání od uživatelů6 697 přání
-
Splněná opravdová přání3 dobré skutky
Hodnocení experta
Celkové skóre | 71 % |
Náročnost výzvy (15 %) | 50 % |
Kreativita (15 %) | 75 % |
Exekuce (35 %) | 75 % |
Splnění cíle (35 %) | 75 % |
Klient
Czech Wool company s.r.o. (Ovečkárna)
Cíle projektu
Růst tržeb za dané období na 143 %. Z 57,5 mio CZK (2020) na 82,3 mio CZK (2021).
Aktivovat loajální zákazníky a připomenout, že vánoční dárky najdou na Ovečkárně.
Akvizice nových zákazníků, kteří se seznámí s produkty a brandem skrze soutěž.
Získat data (leady pro remarketing a e-mailing + zjistit nejžádanější produkty ze strany zákazníků).
Získat od zákazníků jejich „Opravdové přání” s dobročinným přesahem.
Byla to obrovská výzva připravit komplexní marketingovou kampaň pro Ovečkárnu v tak krátkém čase, který jsme měli k dispozici. Tím více jsem hrdý na celý tým Fragile, který to nejen dokázal, ale také pomohl klientovi dosáhnout největšího meziročního nárůstu.
Vizuální výstupy
Výsledky
Splněno na 124 % Plán
Dobročinný přesah Lovebrand
S Fragile jsme byli velmi spokojení. Nejsme jednoduchý klient, protože klademe velký důraz na kreativu a firemní kulturu, která se musí propsat do celého marketingu, služeb a produktů. Vážíme si jich jako partnera, který nás podržel při každé výzvě. Děkuji za úspěšnou spolupráci.
Realizace
Kampaň je výjimečná především svým posláním a primárními cíli. Jejím smyslem nebylo zákazníkům PRODAT dárky z Ovečkárny, ale SEZNÁMIT je s produkty, POMOCI jim s výběrem a SPLNIT jim přání, ať už šlo o vánoční dárky pro ně samotné, nebo jejich blízké.
Na začátku kampaně (říjen) jsme se ptali lidí, co si přejí na Vánoce. Být mezi prvními, ale nic nenabízet, to nás mělo odlišit. Z odpovědí jsme vytvořili tipy na dárky pro různé sociodemografické skupiny (muže, babičky…). Pro každý segment vznikly jedinečné kreativy s odpovídajícím sdělením. Ukázka: https://www.oveckarna.cz/clanek/137/nevite-co-k-vanocum-pro-maminku-zeptejte-se-ovecek/
Skvělé výsledky kampaně, které se promítly i v celkových tržbách Ovečkárny a vyšší KPI oproti předpokladu, dokazují, že lidé mají svá přání, a že upřímný zájem a chuť pomáhat se vždy vyplatí. Díky kampani jsme posunuli Ovečkárnu o krok blíže na cestě k budování lovebrandu, který se stará nejen o své zákazníky.