274 mil. Kč tržby za rok 2022
Oveckarna.cz
-
Agenturawpj s.r.o.
-
KlientCzech Wool Company s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Meziroční zvýšení obratu+90 mil. Kč
-
Nárůst konverzního poměru po redesignu+19.81 %
-
Zvýšení poměru registrovaných zákazníkůz 32 na 47 %
-
Průměrná rychlost načítání homepage1,3 s
Hodnocení experta
Celkové skóre | 80 % |
Inovativnost řešení (15 %) | 50 % |
Plnění byznys cílů (25 %) | 75 % |
Komfort ve výběru služeb (30 %) | 75 % |
Uživatelská přívětivost (35 %) | 100 % |
Klient
Ovečkárna.cz
Cíle projektu
Budovat loajalitu zákazníků pomocí propracovaného věrnostního programu Ovčí rodina
Maximálně zpříjemnit vrácení a reklamace zboží pomocí vlastního systému
Usnadnit výběr pomocí fotek a videí rychle načtených díky umístění na CDN
Pokračovat v expanzi do zahraničí
Inspirovat v oblasti e-commerce
Na projektu Ovečkárna je skvělé, že jsme si během několikaleté spolupráce vybudovali vzájemnou důvěru a dokážeme se pochopit prakticky na první dobrou. Do každoročního redesignu vždy zahrnujeme nové trendy a zároveň děláme potřebné úpravy, aby byl uživatelský zážitek při nákupu co nejlepší.
Vizuální výstupy
Výsledky
240 354 objednávek za rok 2022
6 jazykových mutací (další plánujeme)
3 ocenění Shop roku
Když jsem před lety rychle hledal náhradní e-shopové řešení, kdy jsme museli do tří měsíců přesunout celý web, netušil jsem, jak úspěšná spolupráce to s firmou wpj s.r.o. a jak moc nás celkově posune. Každoročně děláme pravidelnou revizi našich stránek z pohledu UX a UI, aby byly aktuální a uživatelsky přívětivé.
Realizace
V rámci letošního redesignu jsme se zaměřili primárně na Ovčí rodinu a její výhody – na komunikaci benefitů věrnostního klubu na úvodní stránce, v detailu produktu i v košíku a podařilo se nám zvýšit poměr registrovaných zákazníků z 32 na 47 %.
Redesignovali jsme online formuláře pro vrácení a reklamaci zboží. Ovečkárna řeší vzhledem k charakteru produktů potřebu vrácení, výměny nebo reklamace průměrně u 10 % objednávek. V jejím objemu objednávek je přehledný systém naprosto nezbytný.
Další velkou oblastí byla tvorba obsahu – Ovečkárna má nyní více prostoru pro rady a tipy k výběru produktů, propracovanější rádce výběru velikostí a velikostní tabulky.
Optimalizace pro mobilní zařízení byla hlavním cílem předchozího redesignu, letos jsme se věnovali příjemnějšímu prohlížení produktových fotografií a průchodnosti košíku.
Kromě úprav na designu jsme samozřejmě nezapomněli ani na pokrok ze strany vývoje. E-shop Ovečkárna.cz má nyní i s češtinou 6 jazykových mutací, a proto jsme se jako první zaměřili právě na ně. Nově jsme na e-shop přidali automatické importy recenzí ze srovnávačů zboží v Maďarsku a Rumunsku. U recenzí jsme ještě zůstali a integrovali jsme překladač DeepL využívající AI pro překlad zahraničních recenzí. Následovalo nasazení vylepšené hlídací ovečky, aby se k zákazníkům dostávaly co nejaktuálnější notifikace o naskladnění nových produktů, a vytváření nových příplatkových položek ke zboží ači prodloužené záruky.
K technickému zpracování...
- E-shop aktuálně běží v 6 jazykových mutacích vycházejících z jedné instance e-shopu a společné administrace pro efektivní správu.
- Drag’n’drop WYSIWYG editor obsahu s přednastavenými šablonami pomáhá s tvorbou vizuálně zajímavého obsahu. Díky implementaci napříč celým řešením je pro administrátory snadnější udržovat e-shop aktuální. Editor využívají pro svou práci i překladatelé všech jazykových mutací.
- Rozsáhlé napojení na Incomaker umožňuje tvořit inteligentní e-mailové kampaně, pracovat s opuštěným košíkem, personalizací, dotazníky spokojenosti či slevami na příští nákup.
- Perfektní zákaznická péče je pro Ovečkárnu jedním ze základních stavebních kamenů. Vzniklo proto zákaznické centrum napojené pomocí API na Daktelu, kde mají pracovníci podpory vše na jednom místě, ihned vidí data o zákazníkovi a mohou okamžitě a efektivně reagovat zákazníkům na e-maily, dotazy z chatu, sociálních sítí a telefonu.
- Administrace obsahuje konfigurátor akčních nabídek s neomezenou kombinací podmínek pro libovolný trh nebo skupiny produktů i zákazníků.
- Díky editoru XML feedů si marketingová agentura může přizpůsobovat či zcela programovat feedy pro každý trh a služby sama.