100% Meziroční nárůst tržeb na e-shopu
Web a e-shop s konfigurátorem pro světoznámou sklárnu Moser
-
AgenturaFG Forrest, a.s.
-
KlientMOSER, a.s
Čeho jsme dosáhli
-
Meziroční nárůst tržeb na e-shopu100%
-
Nárůst poptávek produktů na míru40%
-
Nárůst průměrné hodnoty objednávky na e-shopu70%
Hodnocení experta
Celkové skóre | 61 % |
Uživatelská přívětivost (35 %) | 75 % |
Komfort ve výběru služeb (30 %) | 50 % |
Plnění byznys cílů (25 %) | 50 % |
Inovativnost řešení (10 %) | 75 % |
Klient
MOSER, a.s.
Cíle projektu
Přímý prodej produktů s možností zasílat on-line poptávky na produkty, které nelze koupit na e-shopu.
Zpracování designu tak, aby motivoval návštěvníky k vysoké finanční investici.
Špičková textace všech podstránek i popisků. Texty odráží prestiž Moseru a pomáhají budovat značku.
Možnost personalizovat luxusní křišťálové produkty a jejich doručení kdekoliv po světě.
Spolupráce s lidmi z Moseru si vážíme nejen kvůli unikátnosti a tradici této značky, ale také kvůli hladké komunikaci a jejich zájmu posouvat online řešení stále kupředu. Je nám ctí se na takovém projektu podílet.
Vizuální výstupy
Výsledky
40% Nárůst poptávek po produktech na míru
70% Nárůst průměrné hodnoty objednávky na e-shopu
Díky vytvoření webové a mobilní verze našeho webu jsme se stali součástí světa e-commerce a digitálního trhu. Nová platforma nám umožňuje nabízet naše luxusní produkty a služby klientům po celém světě.
Realizace
Na jaře 2020 zasáhla pandemie koronaviru také prodeje kamenných
prodejních galerií Moseru a Moser partnerů po celém světě.
Bylo nezbytné nabídku rychle přesunout do moderního e-commerce
řešení a zpříjemnit zákazníkům prožitek z nakupování v online světě.
Moseru se nejvíc zalíbily právě naše návrhy e-shopu i budoucího
online konfigurátoru. Ocenili i náš zápal do projektu.
Museli jsme jednat rychle: Připravit nové webové stránky a e-shop tak, aby odrážely prestiž slavné značky, naplnit je veškerým obsahem a spustit ještě před vánoční sezónou. To obnášelo mj. také přípravu desítek unikátních popisků ve dvou jazycích v rámci jednoho měsíce. O texty se postaral člen skupiny FG – obsahová agentura Logos. Povedlo se nám to za 3 měsíce a už v listopadu 2020 generoval e-shop vysoké obraty.
Web a e-shop běží na headless CMS a e–commerce platformě Edee.one. Ta umožňuje práci s tisíci produkty, propojení webu s e-shopem i konfigurátorem (viz níže), rozesílku obchodních newsletterů a řadu dalších funkcí.
- Jedná se o pravidelně aktualizované řešení. Web i e-shop jsou tak maximálně stabilní a mimořádně rychlé.
- Snadné chystání nových podstránek pro kampaně, které automaticky ladí s designem webu a e-shopu.
- Nákup je možný ve čtyřech měnách: CZK, EUR, USD a GBP.
- Podle doručovací adresy (CZ, EU a zbytek světa) se k nákupu automaticky (ne) přiřazuje DPH.
- Typy dopravy zahrnují doručení DPD (po Evropě) a DHL (235 zemí rozdělených do 10 tarifních pásem po celém světě, s různými dodacími podmínkami, cenami přepravy, celními předpisy atd.).
- Napojení na 5 externích systémů:
- Interní skladový systém klienta
- Manažerský informační systém
- CRM
- Účetní systém
- Logistický expediční systém
Mezi nimi a e-shopem dochází k pravidelné synchronizaci údajů o skladové dostupnosti a nabízených produktech, ke sdílení faktur/dobropisů a také údajů o expedici zásilek.
Po spuštění nového e-shopu jsme se pustili
do online konfigurátoru. Podle této vize by si
zákazníci mohli vybrané ikonické produkty
personalizovat a přizpůsobit. Například
výběrem barvy, motivu, velikosti, tvaru nebo
přidáním rytiny, oroplastiky či monogramu.
Mělo jít o věrné zobrazení až desítek tisíc variant produktů v online prostředí. Jak ale na webu zobrazit produkty, které zatím neexistují? Fyzická výroba všech možných kombinací a jejich nafocení ve studiu by bylo časově i finančně velmi náročné.
Zobrazení pomocí „kreslených“ obrázků by patrně bylo nejrychlejším řešením, ale nešlo by o věrnou prezentaci reálných produktů. Proto jsme v oboru online projektů přišli s něčím celkem unikátním - 3D skenováním produktů.
Díky kolegům z firmy More.is.More (člen skupiny FG) jsme byli schopni věrně přenést do online prostředí konfigurátoru všechny možné varianty. Více se dočtete v našem článku: MyMoser – Jak zobrazit 200tisíc kombinací produktů na e-shopu.
Důležité prvky
- Unikátní prezentace nejluxusnější české značky (podle Ogilvy & Mather).
- Možnost navrhnout a personalizovat luxusní křišťálové produkty zakázkové výroby a jejich doručení kdekoliv po světě.
- V konfigurátoru lze produkty ozdobit monogramy, rytinami nebo třeba oroplastikou.
- Celkové provedení konfigurátoru tak, aby návštěvníky motivoval k vysoké finanční investici – věrným zobrazením sklářských děl, videi z ruční výroby, příběhy sklářských a designérských mistrů aj.
Zajímavosti
E-shop běží na headless CMS a e-commerce platformě Edee.one. Jedná se o léty prověřené a pravidelně aktualizované řešení.
Možnost práce s tisícovkami produktů, propojení konfigurátoru s webem a e-shopem, rozesílky obchodních newsletterů.
Jakmile zákazník v konfigurátoru potvrdí
objednávku, ta se rovnou odešle do
výroby sklárny Moser. Po zpracování návrhu putují produkty ke svým majitelům.
V případě přání mohou být zabaleny
v dárkovém balení s věnováním.