o 43 % Větší návštěvnost profilu Olympia Brno na Instagramu
Olympia Outfit Battle
-
AgenturaAETNA
-
KlientOlympia Brno
Čeho jsme dosáhli
-
Větší návštěvnost profilu Olympia Brno na Instagramuo 43 %
-
Nárust followerů na Instagramuo 20 %
-
Počet reakcí a množství organických zhlédnutí videíTisíce a desetitisíce
Hodnocení experta
Celkové skóre | 81 % |
Kvalita kreativy (25 %) | 100 % |
Strategie komunikace (25 %) | 75 % |
Efektivita komunikace (25 %) | 50 % |
Viditelné označení reklamy (25 %) | 100 % |
Klient
Olympia Brno
Cíle projektu
Představit nové kolekce fashion obchodů
Vzbudit zájem o nabídku a nákupy v obchodním centru
Celé představení nových kolekcí jsme sice v době covidu logicky přesunuli do online prostoru. Ne však očekávatelným online eventem v podobě live streamu módní přehlídky, který by měl vyvrcholení v jeden určený čas. Sestavili jsme strategii s průběžnou a dlouhodobou komunikací, a to ve spolupráci se dvěma předními fashion influencerkami, které na českém Instagramu denně inspirují svým stylem followery, mezi něž patří i ti z Olympie.
Vizuální výstupy
Výsledky
o 20 % Nárust followerů na Instagramu
Tisíce a desetitisíce Počet reakcí a množství organických zhlédnutí videí
Akce Olympia Outfit Battle nejenže do puntíku splnila zadání, ale zároveň nám pomohla, atraktivní formou, propojit on-line generaci zákazníků s obchodníky v nákupním centru Olympia Brno.
Realizace
INFLUENCERSKÝ BATTLE
Influencerky jsme postavili před jednotnou výzvu, a sice vzájemný souboj o to, která vytvoří lepší outfit z nových kolekcí obchodů Olympie.
Obě je musely navštívit a sestavit outfity na dvě témata – formální večírek a neformální party. Z toho vznikla dvě hlasovací kola, jež měla určit, čí nápad vyhraje. A protože bylo záměrem vytvořit interaktivní komunikaci, která nebude vysílat sdělení jen jednosměrně, ale aktivně zapojí uživatele, tak hlasující porotou byli samotní sledující vybraných influencerek a Olympie Brno. Nejdřív svoje tipy obě představily formou Reels videí na svých instagramových profilech, aby k souboji přitáhly dostatečnou pozornost. V každém kole pak vyzvaly followery, aby hlasovali pro jejich outfit do komentářů u soutěžního videa publikovaného na instagramovém profilu Olympie. Kromě interaktivní komunikace jsme tak skrz influencerky odkazovali followery na instagramový profil klienta Olympia Centrum Brno.
Soutěžní videa je možné zhlédnout zde:
https://www.instagram.com/p/CVf1LiQgoL7/
https://www.instagram.com/p/CWENebLgec2/