O projektu
OSA
Primární účel webu:
- Web OSA je zdroj základních informací a odpovědí.
-
Podrobné informace pro uživatele a dále online získání licence
na vybrané druhy užití hudby prostřednictvím e-shopu, který postupně
rozšiřujeme na další.
- Výhody pro uživatele hudby – žádost i nákup licence provedou pohodlně online, proces je rychlý, intuitivní a přehledný. E-shop je také jednotným inkasním místem pro všechny tuzemské kolektivní správce
- Výhody pro firmu – okamžité napojení žádosti i platby na interní systémy, urychlení odbavování žadatelů o licenci.
- Online registrace nových autorů se zájmem o zastupování.
- Otevřená a srozumitelná komunikace s odbornou i širokou veřejností.
Cílové skupiny
- uživatelé hudby, tedy všichni ti, kteří ať už v rámci svého podnikání nebo jiných kulturních aktivit veřejně pouští autorsky chráněná hudební díla.
- autoři a nakladatelé – již zastupovaní nebo ti, kteří mají o zastupování zájem
- dále pak (už v menší míře) média a odborná veřejnost
Hodnocení projektu
75 %
Design
100 %
Marketingová komunikace
50 %
Technické řešení
75 %
Zákaznické funkce
Šárka Tošnarová
Marketing Director Manifesto Market
Tento web vás prostě baví procházet i konzumovat. Skvělá inspirativní práce.
VIDEO ROZHOVOR S
Liborem Olexou a Michalem Benešem z MEDIA FACTORY
V roce 2019 oslavil Ochranný svaz autorský významné jubileum v podobě stoletého výročí vzniku. Při té příležitosti si “nadělili” nový, fuknční a designově pojatý web, který zpracoval tým agentury MEDIA FACTORY.
Hrozně nám pomohlo, že jsme od klienta dostali potřebnou míru důvěry a zároveň se byl schopen ve správné chvíle aktivně zapojit.
Libor Olexa
Consultant & Partner MEDIA FACTORY