+20 % Obrat Y2Y
Atraktivní a výrazná tvář ALDO Nábytek
-
AgenturaSherpas, s.r.o.
-
KlientNábytek ALDO s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
KonkurenceUnikátní odlišení
-
Komunikace napříč kanálySjednocení a posílení
-
Dětský sortimentSamostatný subbrand
Klient
Nábytek ALDO
Cíle projektu
Odlišit ALDO od konkurence
Komunikovat silné stránky
Zvýšit výkonu e-shopu
Posílit kategorii dětského sortimentu
Věděli jsme, že brandová komunikace ALDO výrazně pokulhává za kvalitou sortimentu a služeb, které firma nabízí. V rámci komplexní spolupráce v oblasti digitálního marketingu jsme se proto zaměřili i na brand jako takový. Výsledky v podobě významného růstu obratu na sebe nenechaly dlouho čekat.
Vizuální výstupy
Výsledky
beze změny PNO
3 měsíce Rychlost realizace
Kombinace cíleného výkonnostního marketingu společně s výrazným posunem identity značky se v podstatě okamžitě pozitivně propsaly do obchodních výsledků e-shopu. Při zachování výchozího PNO jsme pomohli růst o desítky procent.
Realizace
Výzva
ALDO nábytek se od začátku svého podnikání profiloval jako firma nabízející kvalitnější nábytek od renomovaných výrobců v exkluzivním zastoupení. Firma byla silné v kvalitě zboží, rychlosti doručení i v cenách. Naopak jeho slabou stránkou byla absence kvalitně navrženého e-shopu a silného brandu. Proto bylo ALDO vydáno na pospas srovnávačům nábytku, kde nebylo možné plně komunikovat své kvality a konkurenční výhody.
Řešení
ALDO nábytek potřebovalo vystoupit z davu. A to jak z hlediska brandové komunikace tak i svým e-shopem. Začali jsme tedy pěkně od podlahy - vytvořením kvalitního brandu. S klientem jsme nejprve pečlivě vyladili brandovou strategii a ujasnili jsme si, jaké hodnoty značka ALDO zastává a jak je má komunikovat. Na základě kvalitně zpracované strategie jsme ALDO navrhli hravou vizuální identitu. Vzhledem k velmi silnému postavení společnosti v segmentu dětského nábytku vznikl v rámci řešení samostatný subbrand ALDO Kids.
Chybět samozřejmě nesměl ani uživatelsky přívětivý e-shop, který díky kvalitně připravené vizuální identitě vystupuje z davu generických šablonových řešení.
Jak jsme k tomu přistoupili
Moderní značka, která skvěle komunikuje
Pomohli jsme ALDO definovat jeho vizi, misi a klíčové hodnoty značky jako jsou kvalita, odpovědnost a exkluzivita. Značce jsme posléze vytvořili zapamatovatelnou vizuální identitu, která klade důraz na minimalistickou estetiku a optimistickou barevnost. Velmi silné postavení společnosti v segmentu dětského nábytku nás logicky dovedlo k subbrandu ALDO Kids, což nám umožnilo v komunikaci jasně vypíchnout tento segment produktů.
V brandové komunikaci jsme navrhli klientovi soustředit se na kvalitní obsahový marketing s důrazem na komunikaci zemí, ze kterých nábytek pochází a nejaktuálnější designové trendy.
E-shop na míru
Druhou polovinu projektu tvořil komplexní redesign e-shopu ALDO. Na základě důkladné analýzy zákaznického chování jsme navrhli e-shop, který nejen skvěle vypadá, ale díky kvalitnímu UX prodejní cíle splnil nad očekávání.
Brandová a výkonnostní kampaň
Rebrandovat značku je jedna věc, ale dát o ní vědět co největší skupině potenciálních zákazníků. O to se postarali naši specialisté na digitální marketing. Ti navrhli a řídili komunikační kampaně zaměřené na brand awareness a výkon.