3x Nárust tržeb za první dva roky
Nový B2C e-shop pro Růžový slon
-
AgenturaShopsys s.r.o.
-
KlientRůžový slon s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Nárust tržeb za první dva roky3x
-
Počet přenesených videí ze starého e-shopu2000 +
-
Počet přenesených produktových a uživatelských videí22 000 +
Hodnocení experta
Celkové skóre | 89 % |
Inovativnost řešení (15 %) | 75 % |
Plnění byznys cílů (25 %) | 100 % |
Komfort ve výběru služeb (30 %) | 75 % |
Uživatelská přívětivost (35 %) | 100 % |
Klient
Růžový slon
Cíle projektu
Propojit veškerý obsah s články videi i recenzemi
Provést současně v jednu chvíli migraci jak svého IS, tak celého e-shopového řešení
Vytvořit nové e-shopové řešení v hybridním formátu vývoje (společně s developery klienta)
Zjednodušit zákazníkům orientaci v sortimentu (více než 2 000 vlastních videí a přes 30 000 uživatelských recenzí)
Je skvělé vidět touhu, s jakou se Růžový slon snaží neustále zkoušet a zlepšovat. Důkazem toho, že nejdou s davem je i to, že si i přes svou relativně malou velikost vybrali pro tvorbu nového e-shopu právě Shopsys. Jsme velmi rádi, že můžeme být u toho, jak se jim daří násobně růst.
Vizuální výstupy
Výsledky
2000 + Počet přenesených videí ze starého e-shopu
22 000 + Počet přenesených produktových a uživatelských videí
Hledali jsme platformu, na které nebudeme začínat úplně od nuly, která je nastavena na velký růst a velké projekty. Důležité pro nás bylo open source řešení, otevřený kód, aby v případě potřeby na stejné platformě mohl pokračovat i jiný dodavatel. Vendor lock-in je velký strašák. A chtěli jsme nový systém postavit na dvou vývojových nohách – našem interním týmu a externím týmu dodavatele. Abychom mohli obojí kombinovat a nebyli závislí ani na jednom. Z těchto důvodů jsme si vybrali Shopsys.
Realizace
Díky investicím do rozšíření sortimentu, marketingu, personálnímu posílení, focusu na zahraničí a také tomu, že se dokázal přizpůsobit novým podmínkám v covid pandemii, Růžový Slon rychle roste. Proto se v současné době více soustředíme na optimalizaci performance. Zaměřením na performance webu došlo ke zrychlení jeho načítání, což mělo pozitivní dopad na další sledované metriky. V meziročním srovnání dat jsme zaznamenali zvýšení průměrného počtu stránek zobrazených během jedné návštěvy, snížení bounce rate a především zvýšení celkového počtu transakcí a tím i revenue.