Nárůst počtu leadů Kvantita
Nový web pro nejpoužívanější ATS systém v Česku
-
AgenturaSherpas
-
KlientLMC s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
KvantitaNárůst počtu leadů
-
KvalitaEliminace nerelevantních
-
EfektivitaVyšší kvalita leadů
Klient
LMC s.r.o.
Cíle projektu
Zpřehlednění prezentace Teamia a jeho cenotvorby
Zvýšení počtu kvalitních leadů a ulehčení práce sales teamu
Prezentace Teamia jako přátelské a přívětivé značky
Základním předpokladem pro úspěch každého projektu je zapojení a elán klienta. V Teamiu jsme dokázali zapojit od začátku široký tým stakeholderů z mnoha oddělení. Každou iteraci jsme také důkladně testovali s uživateli. Výsledkem je funkční a atraktivní produkt, na který můžeme být (oboustranně) velmi hrdí.
Vizuální výstupy
Výsledky
Eliminace nerelevantních Kvalita
Vyšší kvalita leadů Efektivita
Z pohledu množství a kvality leadu redesign naprosto splnil očekávání. I díky většímu množství konverzních cest počet leadů výrazně vzrostl při současné eliminaci množství nerelevantních leadů, které dříve zbytečně vytěžovaly náš obchodní tým.
Realizace
Zjednodušení funkcí
Jednou z největších výzev byla komunikace desítek funkcí, které Teamio nabízí. Starý způsob prezentace byl příliš komplikovaný, a uživatelé tak často měli problém udělat si jednoduchý mentální obraz o tom, co Teamio je a co umí. Všechny dosavadní funkce se nám podařilo konsolidovat a rozdělit do tří přehledných balíčků, které respektovaly logiku náborového procesu. Uživatel si tak dokázal spojit mnohem lépe funkci se svým pracovním workflow.
Přehledná cenotvorba
Velkou výzvou byl ceník Teamia, který nabízel desítky kombinací cen a čtyři produktové balíčky. Tento ceník nebyl příliš vhodný pro získání prvotního leadu.
Proto jsme spolu s klienty zjednodušili komunikaci produktové nabídky pouze na Bezplatné a Plnohodnotné Teamio. Cenový model jsme nechali beze změny pro prodejní účely, nicméně uživatelům jsme místo ceníku nabídli pouze jednoduchou kalkulačku, díky které se mohli nezávazně dozvědět přibližnou cenu na základě svých potřeb bez zdlouhavého porovnávání.
Hravý obsah
Teamio spojilo spuštění nového webu s redesignem své aplikace a přepracovaným brandem, který měl působit hravým a přátelským dojmem a komunikovat novou éru Teamia. Ve spolupráci s klientem jsme vytvořili kompletní vizuální i textový obsah, jenž zdůrazňuje pozitivní kvality nové brandové strategie.