Mobile Hut je mobilní designový domek k minimalistickému, off-grid bydlení. Princip je stejný, jako u obytného přívěsu. Narozdíl od něj je však Mobile Hut estetický, funkčně vyladěný a poskytující plnohodnotné bydlení.
BlueGhost v rámci zvyšování povědomí o produktu uskutečnil netradiční kampaň, během které se domek půjčoval lidem výměnou za to, že o svém zážitku dají vědět světu skrze své komunikační kanály.
Vytvořila se landig page https://www.kamkolivnezavisle.cz/, přes kterou se lidé mohli zapojit. Tato landing page byla následně propagována na sociálních sítích. Účastníci, kteří se do projektu přihlásili, byli pečlivě vybíráni podle potenciálu dosahu, schopnosti vytvořit hodnotný obsah, konexí a relevance komunikačních kanálů.
Celkem se přihlásilo 133 účastníků, z nichž se vybralo do užšího výběru 38. Zhodnotili jsme jejich přínos kampani a možnosti jejich výstupů (PR články, dosah příspěvků na sociálních sítích, úroveň tvorby foto a video contentu) a následně vybrali 7 finalistů, kterým se domek zapůjčil. Díky tomu vznikl nejen ohlas na sociálních sítích, ale také články pro Novinky.cz, Czechdesign.cz, online i tištěný Forbes (tištěné vydání duben 2020, článek na dvě strany) a reportáž pro Českou televizi, která vyjde v březnu 2021.
Míra odvahy v komunikaci
Poučení
Naplnění cílů komunikace
Povedený způsob launche produktu s dobře provázanou komunikací
Bárou Kubátovou a Lukášem Pilkou
Od začátku jsme o tom domečku chtěli točit film. No a nakonec jsme skončili u myšlenky, že nejlepší bude ho natočit v reálném prostředí se skutečnými lidmi.