Inspirace od WebTop100

Mnohonásobně vyšší tržby digitálních projektů Outdoor Concept

Pro značky jako Rock Point, Hannah nebo Rafiki zajišťujeme od roku 2017 veškeré digitální výkonnostní aktivity a výrazně pomáháme plnit obchodní plány celé skupiny.

Čeho jsme dosáhli

  • Kontinuální růst obratu za dobu spolupráce
    Trojnásobně od 2018
  • Koordinace komunikace všech značek zákazníka
    5 značek ve třech zemích
  • Úzké propojení týmů
    7 let spolupráce

Klient

Outdoor Concept a.s.

V roce 1997 malá skupina outdoorových nadšenců založila první obchod s vybavením, které sami používali při svých cestách za dobrodružstvím. Jejich cílem bylo přinášet inspiraci a umožnit i ostatním radovat se naplno z toho, co mají sami nejraději – pohyb v přírodě, dobrodružství a posouvání vlastních možností. Tato vize je i dnes nedílnou součástí firmy, která již 25 let propojuje své zákazníky s přírodou a pomáhá jim dostat se na vrchol.

Cíle projektu

Kontinuální růst obratu a tržeb

Postupná expanze do zahraničí

Udržitelné PNO

V průběhu roku 2022 došlo u klienta ke kompletní změně strategie, do té doby jsme pracovali se striktně definovaným rozpočtem na výkonnostní marketing. Se změnou se nám uvolnily ruce směrem k rozšíření kampaní ve všech kanálech.

Helena Smolíková Project Manager

Vizuální výstupy

  • Rock Point web
    1/4 Rock Point web
  • Rafiki web
    2/4 Rafiki web
  • Hannah web
    3/4 Hannah web
  • Keen web
    4/4 Keen web

Výsledky

39 % Y2Y růst obratu 2023

8 % PNO

300 % Růst obratu za 5 let

Sherpas jsou jednou z mála agentur, které jsem doteď potkal, se kterou se posouváme společně a je to o vzájemném rozvoji.

Tomáš Šebesta Marketing director

Realizace

Pro skupinu Outdoor Concept, největšího prodejce outdoorového vybavení v České republice, jsme klíčovým partnerem pro dosahování byznysových cílů v rámci (nejen) digitálního prostředí. 

Na společnou cestu jsme se vydali v roce 2017 a od té doby jsme se stali plnohodnotným externím marketingovým týmem plně provázaným s interními strukturami skupiny.

V rámci spolupráce obhospodařujeme rozpočty v hodnotách desítek milionů korun a tomu odpovídá koordinace velkého množství projektů v rámci jednoho dedikovaného týmu. E-shop a prodejny Rock Pointu a značky jako Hannah, Rafiki nebo Keen vyžadují detailní strategické plánování, optimalizaci aktivit na denní bázi a intenzivní pravidelnou komunikaci. To posléze ústí v neustále rostoucí obchodní výsledky jednotlivých značek v digitálním prostředí a zároveň posilování povědomí jak o Rock Pointu samotném, tak o jednotlivých značkách z jeho portfolia.

Dlouholetá úspěšná spolupráce nás dovedla do fáze, kdy v posledních několika měsících společně rozjíždíme expanzi obchodních aktivit skupiny Outdoor Concept do blízkého zahraničí.

Sherpas, s.r.o.

Rádi vám hodíme lano a dovedeme na vrchol i vás

Dejte nám signál