3 888 % Návratnost investice do reklamy
Masoskodovi.cz – moderní e-shop s poctivým farmářským masem
-
AgenturaReakt s.r.o.
-
KlientIng. Vítězslav Škoda
Čeho jsme dosáhli
-
Návratnost investice z reklamy3 888 %
-
Měsíčně přichází z organického vyhledávání. Z 0 na 3000 jsme se dostali v prvním roce5 700 lidí
-
Organický dosah příspěvků na Facebooku110 %
Hodnocení experta
Celkové skóre | 74 % |
Uživatelská přívětivost (35 %) | 75 % |
Komfort ve výběru služeb (30 %) | 50 % |
Plnění byznys cílů (25 %) | 100 % |
Inovativnost řešení (10 %) | 75 % |
Klient
Farma Škodovi
Cíle projektu
Vytvoření značky
Moderní farmářský e-shop
Rozjet sociální sítě
Příjemná uživatelská zkušenost
Představte si, že máte facebookovou stránku a publikujete na ní příspěvek. Víte, kolika procentům vašich fanoušků se příspěvek zobrazí? Běžně kolem 5 %. Nám se daří průměrně dosahovat 110 %. Naše příspěvky vidí bez reklamy všichni fanoušci. A navíc pár nových lidí.
Vizuální výstupy
Výsledky
5 700 lidí Měsíčně přichází z organického vyhledávání
110 % Organický dosah příspěvků
Z rodinné farmy Ziskový lovebrand
Spolupráci vnímám jako velice spolehlivou a funkční, která má pružná řešení s velmi kvalitním výsledkem. Posun je vidět jednoznačně ve vytvoření silné značky za velmi krátký čas, a to jeden rok. Po celou dobu rosteme velmi rychle.
Realizace
Přišla korona a farmě Škodovi se ztrojnásobily tržby. Cože? – No ano. Tak to vypadá, když z malé farmy v Odunci vybudujete ziskový lovebrand. Jak se nám to povedlo? To je příběh této případové studie.
Farma Škodovi prodává opravdu kvalitní, vyzrálé hovězí maso. Chová výběrové býky a krmí je vlastním krmivem. Vše od výkrmu až po distribuci masa mají ve svých rukou, aby mohli zajistit nejvyšší kvalitu. Nemají ambici stát se velkochovem. A poctivé maso potřebuje poctivý marketing.
Čísla, kterým nebudete věřit
Nebudeme zmiňovat tržby – ty jsou dlouhodobě na maximu. Farma Škodovi vždy vyprodá všechno maso, které zvládne vyprodukovat.
Jako první ale zmíníme návratnost investice do reklamy. Tu se nám během prvního roku spolupráce podařilo dostat na 3 888 %. Opravdu. Každá investovaná koruna vydělá dalších 38,8.
E-shop, jaký Česko nevidělo
Od začátku jsme vsadili na kvalitní e-shop. Byli jsme možná první moderní farmářský web s e-shopem a propracovaným rozvozovým systémem v Česku. E-shop jsme vytvořili u nás v Reaktu od první fotky po poslední čárku. Postavili jsme ho na technologii Nuxt.js. Ta v Česku ještě nebyla úplně běžná. Farma Škodovi je ale skvělý klient, který se nebál se jít do moderního řešení.
„Toto zuřivě doporučuji“
Jako hlavní komunikační nástroj jsme zvolili Facebook. Teď vás ale možná zklameme. Nemáme žádný tajný recept. Stačilo proškolit klienta a říct mu: „Foťte, co se děje na farmě.“ Na Facebooku tak kromě našich profi fotek masa přibývají nedokonalé, ale zato uvěřitelné fotky z každodenního života na farmě. Fanoušky Farma Škodovi baví víc než kdejaká dokonalá stránka velké značky. Reagují na příspěvky, posílají své fotky, nadšeně doporučují naše maso.
Jednoduchá a efektivní reklama
Na Facebooku a na Instagramu můžete potkat také naše reklamy – tedy pokud patříte k lidem, o kterých si Facebook myslí, že u nás pravděpodobně nakoupí. Už od začátku využíváme reklamu s optimalizací na konverze. A s návratností v řádech tisíců procent funguje výborně.
Kdo hledá, najde Farmu Škodovi
V Google vyhledávání se nám za rok podařilo dostat na 3 000 organických návštěv měsíčně. Po 2 letech na 5 700. Na lokální projekt slušná čísla. SEO přitom aktivně neřešíme. Jak je to možné?
Díky dobře technicky zpracovanému webu a také díky zajímavému obsahu. Nepravidelně na web publikujeme recepty a články, které přivádí zákazníky.
Věděli jste, že máme nejúspěšnější recept na pečená hovězí žebra? Můžete si je schválně zkusit vygooglit, jestli jsme pořád na prvním místě. A určitě je ochutnejte. Jsou vynikající!
Vyhledávače vidí, že je náš web přehledný, rychlý a užitečný. Proto jej ve vyhledávání zobrazují na prvních příčkách.
Značka, kterou nepoloží ani koronavirus
„Vypněte reklamu,“ prosil nás klient pár dní po začátku karantény v Česku. Nechtěl ušetřit, nestíhal rozvážet objednávky. Na situaci s koronavirem jsme zareagovali okamžitě a upravili jsme web i reklamu. Tím jsme ztrojnásobili tržby a návratnost investic vzrostla na 4 200 %.
Není to jen o nás. A může to být o vás
Musíme dodat, že nejde jen o naši práci. Jádro úspěchu je vždy dobrý produkt – a ten Farma Škodovi rozhodně má.