2 vydání ročně
Magazín přímo Pro marketéry
-
AgenturaProficio Marketing s.r.o.
-
KlientProficio Marketing s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Vytisků , které jsme zatím dostali mezi české marketéry2500
-
Přispěvatelů zatím sdílících své know-how37+
-
získaných ocenění čistě za první číslo4
Hodnocení experta
Celkové skóre | 93 % |
Smysl kampaně (30 %) | 100 % |
Odvaha kampaně (30 %) | 100 % |
Dopad kampaně (30 %) | 75 % |
Přenositelnost (10 %) | 100 % |
Klient
Proficio
Cíle projektu
Vytvořit magazín pro cílovou skupinu CMO's
Využít magazín jako nedílnou součást akvizičního procesu
Plně ukotvit Pro jako nový brand asset Proficia
Vytvořit high-level content přesahující hranice ČR
Magazín Pro výrazně podporuje komunikaci našeho postupného repositioningu z performance agentury do marketingové a konzultační skupiny. Stanovili jsme si smělé cíle, ať už se jedná o expanzi či upevňování nové pozice, a cesta k jejich plnění rozhodně lehká nebude. Už teď ale víme, že nás na ní bude provázet magazín Pro.
Vizuální výstupy
Výsledky
3000 plánovaných výtisků pro rok 2024
100+ stran odborného obsahu ročně
100 % případů, kdy vstupuje magazín do akvizičního procesu
Díky skvělé spolupráci s agenturou Fenek jsme dokázali v rekordním čase připravit první číslo magazínu, který nám na marketingovém trhu chyběl.
Realizace
Proč právě Pro
Nechtěli jsme vydávat další informační plátek, který by představoval novinky ze všech koutů oboru. Neměli jsme zájem ani o čistou propagaci naší skupiny. Zkrátka jsme nechtěli další leták převlečený za edukativní materiál.
Přestože je magazín Pro snadno propojitelný se značkou Proficio, nejedná se nutně o naše PR. Nebojíme se dávat prostor konkurenci a firmám, které nejsou naším klientem. Chtěli jsme jít nad rámec standardních firemních magazínů a v maximální míře se pokusit o nezávislost.
Jak jsme řešili kreativu a vizuál
Od začátku magazínu jsme chápali, že pro takový projekt potřebujeme dostatečně silné partnery oplývající odpovídající expertizou, abychom vše zvládli dodat v kvalitě, jakou jsme si slibovali. Spojili jsme proto síly se zkušeným redakčním týmem Fenek PR, který zaštiťoval oslovování respondentů a tvorbu obsahu.
Zároveň jsme využili také našeho DTP Vojtěcha Lungu, specialistu s více než dvaceti lety zkušeností. Protože projekt ještě v říjnu v podstatě existoval jen v rovině zbožných přání, do konce roku jsme absolvovali několik workshopů, při kterých jsme nastavili koncepci celého magazínu – od struktury až po tonalitu.
Jak rychle jsme ho zvládli realizovat
První číslo se nám se začátkem prací v prosinci 2022 podařilo realizovat za necelé tři měsíce s uvedením na COE 2023 22. února 2023.
Práce na druhém čísle po dané zkušenosti tak začaly již v březnu 2023 s tím, že jsme ho uvedli na pražském proTalku 26. září 2023 – za nižší výrobní cenu a zároveň ve výrazně lákavější vizuální podobě.
V tuto chvíli dokončujeme třetí číslo s tématem The Role of the CMO, které bude doprovázet Marketing Festival 2024. V něm čtenáři najdou hlasy světových kapacit, jako je Richard Shotton, Grace Kite, Scott Brinker, Tom Fishburne nebo Mark Ritson!
Jak lze magazín získat
Pro máme k dispozici v placené tištěné verzi nebo zdarma v online pdf verzi dostupné na našem webu.