Meziroční nárůst návštěv webu o 38 % WEB
Lázně Libverda – vybookování resortu díky brand-building strategii
-
AgenturaLCG New Media s.r.o.
-
KlientLÁZNĚ LIBVERDA, a.s.
Čeho jsme dosáhli
-
Brandbuilding a vyhledávanostZvýšení povědomí a hledanosti o 128 % meziročně
-
Návštěvnost a tržbyZvýšení návštěvnosti a tržeb o 40 % meziročně
-
Cílová skupinaZaplnění resortu cílovou skupinou +45 let.
-
Influencer marketingZvýšení povědomí díky influencer marketingu.
Hodnocení experta
Celkové skóre | 89 % |
Náročnost výzvy (15 %) | 75 % |
Kreativita (15 %) | 50 % |
Exekuce (35 %) | 100 % |
Splnění cíle (35 %) | 100 % |
Klient
LÁZNĚ LIBVERDA, a.s.
Cíle projektu
Zvýšení návštěvnosti resortu
Zvýšení povědomí o hledanosti Spa Resortu Libverda
Oslovení cílové skupiny +45 let
Zvýšení tržeb při zachování nákladů na reklamu
Spolupráce s klientem Lázně Libverda a zejména s Evou Olšovou je skvělá. Výsledky se pak doručují hned lépe, když nám klient dá plnou důvěru a postupujeme v nastavené strategii v souladu. Kampaň pro LL byla výzva, ale postupnými kroky se podařilo nastavit vhodnou brandovo-výkonnostní strategii, která nejen prodává, ale pomáhá značce růst v čase.
Vizuální výstupy
Výsledky
Tržby se na online platformě zvedly za sledované roční období o 40 % Prodeje
Využili jsme metriku „Hledání značky“ skrze vyhledávač Google. Z tohoto systému jsme vysledovali, že meziročně došlo ke zvýšení hledanosti o 128 %. Růst povědomí
Podařilo se zvýšit návštěvnost a tržby o 40 % meziročně s tím, že náklady na reklamu zůstaly na úrovni 7 %. PNO
Meziroční nárůst fanoušků o 192 % Facebook
Meziroční nárůst followerů o 338 % Instagram
Spolupráci s LCG New Media si nemůžu vynachválit a jsem velice vděčná, že jsme pro online marketing zvolili právě tohoto partnera. Spolupráce je o to cennější, že byli ochotni náš resort navštívit osobně, což umožnilo lepší pochopení produktu a našich potřeb (ze spolupráce s předchozími agenturami musím uznat, že to není standard). V průběhu spolupráce sami přichází s novými nástroji, které bychom mohli využívat, testujeme různé podoby a na základě výsledků využíváme potenciálu pro lepší výsledky. Spolupráce je velmi intenzivní, v podstatě na denní bázi, od schvalování podob jednotlivých postů, přes strategická rozhodnutí po měsíční hodnocení, které stále upgradujeme. Když přicházím s novými myšlenkami, vždy jsou ochotni je konzultovat, testovat anebo je rozšíří o vlastní názor na danou problematiku. Kolegové z LCG doporučují i zlepšení nad rámec spolupráce, ať už se týkají webu nebo produktu. Pokud bych měla uvést ve zkratce, jak je vnímám, pak je to profesionalita, ochota a příjemná spolupráce.
Realizace
Komunikační kanály a strategie:
Kampaň běžela ze 100 % v digitálním prostředí. V rámci nastaveného modelu jsme využili zaměření se více na brand-building (60:40 rozpočet rozdělen mezi brand a výkon) než čistě sales strategii.
Využili jsme následující mediamix:
1) Sociální sítě – kampaně napříč FB a IG
a. PPC a konverzní kampaně
b. reach&frequency kampaně
c. Stories na FB a IG
d. Feed obsahový marketing – soutěže, boosting, fanoušci
e. Leads Ads – cílení na seniory, partnery nebo spolupráci s doktory
2) Influencer marketing – každý měsíc jiný influencer, který navštíví resort a dokumentuje zajímavosti a zážitky z resortu
3) Performance Max Google – konverzní kampaně
4) Online bannery a vyhledávací síť – pokrytí oborových dotazů ve vyhledání, bannerové kampaně na jednotlivé cílové skupiny
Pro sociální sítě jsme vytvořili komunikační linky a jednotnou ideu.
Na Facebooku jsme zvolili silný branding skrze šablony a vizuály produktů. Na Instagram jsme zvolili fotky prostředí a dění z prostředí, doplnění o stylování v rámci feedu. Zde jsme nepoužili výrazný branding.