Navýšení o 72 % návštěv Zvýšení návštěvnosti webu
Jak jsme ovládli organiku na sociálních sítích pro Cinema City
-
AgenturaLCG New Media s.r.o.
-
KlientCinema City Czech s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Vysoký organický zásahV průměru na úrovni 1 mil. uživatelů
-
Vysoký počet interakcí300 interakcí FB posty a 3350 interakcí IG posty
-
Navýšení fans/followersIG + 4 700 followers, FB +3 325 followers
-
Vysoký organický reach ratePřesahující světový benchmark
Hodnocení experta
Celkové skóre | 68 % |
Smysl komunikační kampaně (30 %) | 50 % |
Relevance obsahu k danému byznysu (45 %) | 75 % |
Naplnění cílů obsahové komunikace (25 %) | 75 % |
Klient
Cinema City Czech s.r.o.
Cíle projektu
Navýšení návštěv webu
Nárůst počet fans/followers
Větší počet interakcí
Vyšší počet organických zobrazení
Zvýšení celkového dosahu
Zvýšení brand awareness
V době, kdy organický dosah na FB a IG postupně padá, daří se nám stále navyšovat meziroční čísla a dostáváme se na nadstandardní organické zásahy.
Vizuální výstupy
Výsledky
IG + 4 700 followers, FB +3 325 followers Navýšení followers
Organic + Viral = 41 mil (+51 %) zobrazení Výsledky Facebook
27 mil (+116 %) zobrazení Výsledky Instagram
Realizace
Pro Cinema City zajišťujeme komplexní přípravu postů pro jednotlivé platformy, správu kampaní a community management. Právě community management je v tomto případě poměrně rozsáhlý a klíčový z pohledu budování vztahu s fanoušky. Většina kontaktu se zákazníky se tak z call center postupně překlápí sem, kde je důležitá okamžitá a věcná reakce, kterou fanoušci oceňují a pomáhá to budovat dobré jméno společnosti.
Když si projdeme výsledky za rok 2022 je vidět obrovský meziroční růst a zároveň vidíme že i v době dramatického poklesu organiku na FB a IG se nám daří držet vysoký organický zásah, který se u FB drží na úrovni 1 mil uživatelů, v případě IG pak půl milionu jedinců. Pokud se organický reach rate (průměrný zásah na pohybuje ve světě za rok 2022 na úrovni 9 % za IG a 4,3 % za FB), tak dosahujeme vysoce nadprůměrných čísel – tj. 50 % u IG a 15 % u FB. I skrze interakce se dostáváme na 400 organických interakcí na IG a 215 interakcí na FB. Profily tak mají vysoké zásahy a interakce, které pomáhají skrze obsah šířit „levně“ informace a povědomí o kinech i filmech.