Inspirace od WebTop100

Dlouhodobý uživatelský výzkum pro rozvoj produktů Vodafone

Už pět let pomáháme společnosti Vodafone odhalovat příležitosti i rezervy digitálních produktů a získávat zpětnou vazbu jejich uživatelů. Kontinuální uživatelské testování webů a aplikací vede ke stále lepší zákaznické zkušenosti klientů Vodafone.
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Dlouholetá spolupráce
    5 let
  • Zkvalitňování uživatelského zážitku
    Okamžitá zpětná vazba
  • Variabilita výzkumného zázemí
    Online & offline

Klient

Vodafone Czech Republic a.s.

Vodafone Czech Republic je česká telekomunikační společnost, která se v roce 2005 stala součástí mezinárodní skupiny Vodafone Group. Je jedním ze tří největších českých mobilních operátorů a patří mezi největší české firmy podle tržeb. Aktuálně poskytuje mobilní služby, internetové připojení a digitální TV více než 4,5 milionu koncových zákazníků. Firemním klientům pomáhá také v oblasti digitalizace a internetu věcí.

Cíle projektu

Pravidelná uživatelská testování

Flexibilní doručení testování na klíč

Pomoc s nastavením metodologie

Interpretace výsledků výzkumu

Dovedeme rychle vykrýt chybějící kapacitu a kompletně zařídit uživatelské testování na klíč. Umíme navrhnout vhodnou metodu tam, kde standardní přístup nestačí. Po 5 letech spolupráce máme velmi dobře nastavený proces, kde obě strany přesně vědí co a jak.

Filip Ekl Head of UX

Vizuální výstupy

  • Homepage
    1/3 Homepage
  • Produkty
    2/3 Produkty
  • Přihlášení do klientské zóny
    3/3 Přihlášení do klientské zóny

Výsledky

Zkvalitňování uživatelského zážitku Identifikace příležitostí

Přes 200 rozhovorů Aktivní i potenciální uživatelé

Komplexní zpětná vazba Průměrně 53 minut na rozhovor

Sherpas Vodafonu dlouhodobě pomáhají hledat slabá místa digitálních produktů a zlepšovat uživatelský zážitek.

Daniel Bohuslav Digital Product Director

Sherpas, s.r.o.

Rádi vám hodíme lano a dovedeme na vrchol i vás

Dejte nám signál