Zkvalitňování uživatelského zážitku Identifikace příležitostí
Dlouhodobý uživatelský výzkum pro rozvoj produktů Vodafone
-
AgenturaSherpas, s.r.o.
-
KlientVodafone Czech Republic a.s.
Čeho jsme dosáhli
-
Dlouholetá spolupráce5 let
-
Zkvalitňování uživatelského zážitkuOkamžitá zpětná vazba
-
Variabilita výzkumného zázemíOnline & offline
Klient
Vodafone Czech Republic a.s.
Cíle projektu
Pravidelná uživatelská testování
Flexibilní doručení testování na klíč
Pomoc s nastavením metodologie
Interpretace výsledků výzkumu
Dovedeme rychle vykrýt chybějící kapacitu a kompletně zařídit uživatelské testování na klíč. Umíme navrhnout vhodnou metodu tam, kde standardní přístup nestačí. Po 5 letech spolupráce máme velmi dobře nastavený proces, kde obě strany přesně vědí co a jak.
Vizuální výstupy
Výsledky
Přes 200 rozhovorů Aktivní i potenciální uživatelé
Komplexní zpětná vazba Průměrně 53 minut na rozhovor
Sherpas Vodafonu dlouhodobě pomáhají hledat slabá místa digitálních produktů a zlepšovat uživatelský zážitek.