Inspirace od WebTop100

Designový e-shop dovozce luxusního alkoholu WAREHOUSE1.cz

Příběh o investici do tvorby e-shopu, která se klientovi vrátila v rekordním čase.
1
1. místo Ecommerce projekt roku 2022

Čeho jsme dosáhli

  • Návratnost méně než půl roku
    Sedmimístná investice zpět v rekordním čase
  • Zvýšení konverzního poměru
    +153 %
  • Růst návštěvnost oproti starému e-shopu
    +45 %
  • Prodloužení průměrného času návštěvy
    +63 %

Hodnocení experta

Celkové skóre 90 %
Uživatelská přívětivost (35 %) 100 %
Komfort ve výběru služeb (30 %) 75 %
Plnění byznys cílů (25 %) 100 %
Inovativnost řešení (10 %) 75 %

Klient

Ultra Premium Brands - Central Europe s.r.o.

Posláním e-shopu Warehouse #1 je představovat kvalitní a prémiové nápoje a s tím spojenou vysokou úroveň zážitků. Jde o předního hráče na trhu s prémiovými destiláty v České republice.

Cíle projektu

Mimořádným designem e-shopu podtrhnout výjimečnost prodávaných produktů.

Redakčním obsahem budovat loajalitu zákazníků a generovat prodeje.

Motivovat zákazníky k návštěvě/nákupu v kamenné prodejně.

Warehouse #1 je ve světě prémiových destilátů skutečně prestižní značka. Proto nás potěšilo, že nás majitelé oslovili kvůli tvorbě e-shopu, který by tuto prestiž odrážel. A už po pár měsících od spuštění se ukázalo, že naše spolupráce přinesla ovoce v podobě razantního nárůstu prodejů.

Petr Luňáček Key Account Manager

Vizuální výstupy

  • Inspirační sekce
    1/4 Inspirační sekce
  • Ukázka produktové nabídky
    2/4 Ukázka produktové nabídky
  • Rezervace degustací
    3/4 Rezervace degustací
  • Dárkový rádce
    4/4 Dárkový rádce

Výsledky

Sedmimístná investice zpět v rekordním čase Návratnost méně než půl roku

+153 % Zvýšení konverzního poměru

+45 % Růst návštěvnost oproti starému e-shopu

+63 % Prodloužení průměrného času návštěvy

Záleží nám na tom, abychom zákazníkům zprostředkovávali výjimečné zážitky. Proto pro nás byla důležitá originalita prezentace a intuitivnost ovládání na všech zařízeních. I to, aby si v novém e-shopu vybrali ti, kteří chtějí někomu koupit kvalitní dárek a nevědí, co vybrat. Měli jsme ambiciózní očekávání, která se ve spolupráci s FG naplnila.

Jiří Rabel Spolumajitel Warehouse#1

Realizace

Popis projektu a specifika:

  • B2C e-shop (výhradního) dovozce prémiových rumů, whisky, koňaků a dalších značkových destilátů (Zacapa, Diplomatico, Don Papa, Godet, aj.).

  • Výjimečný design - Unikátní fotografie stylizované do míst původu prodávaných nápojů namísto nudného produktového katalogu.

  • Redakční část e-shopu - Firemní magazín publikovaný na téže doméně popisuje historii prodávaných značek, výrobní metody, představuje jejich ambasadory a přináší další atraktivní obsah (nejen) z oblasti gastronomie. Články generují návštěvnost z vyhledávačů, motivují návštěvníky k dlouhodobému zájmu o prezentované nápoje, a tím podporují prodej.

  • Synergie s firemní prodejnou - Kalendář barmanských kurzů, pozvánky na degustace a další akce v kamenném obchodě zvyšují potenciál on-line i off-line prodeje.

  • Konfigurátor dárků - Možnost vyfiltrovat si nápoj podle toho, komu je určen (muž/žena), pro jakou příležitost (oslavenec/znalec), jaký typu, s jakou chutí a v jakém cenovém rozpětí.

  • Integrace s informačním systémem - Klient využívá účetní program POHODA, propojený s e-commerce platformou Edee.one. Právě na Edee.one je e-shop postavený.


Cílové skupiny

  • Zájemci o prémiový alkohol nad 23 let, movitější klientela.


Popis služeb spojených s nákupem, platebními metodami, doručením atd.

  • Možnost osobního vyzvednutí v Praze 

  • Doručení na kteroukoliv pobočku Zásilkoven

  • Podporuje také kurýry DPD a Messenger

  • Platba online nebo bankovním převodem


Technické řešení

  • E-shop běží na Headless CMS a e-commerce platformě Edee.one.

  • Ta umožňuje libovolný počet kategorií, tisíce produktů, propojení webu s redakční částí, rozesílku obchodních newsletterů a celou řadu dalších funkcí. 

  • Jedná se o léty prověřené a pravidelně aktualizované řešení, e-shop Warehouse je tak maximálně stabilní a mimořádně rychlý. 

  • Samozřejmostí je možnost zvýraznění štítků u produktů (sleva, dárek atp,) nebo snadná správa veškerého obsahu přímo správci e-shopu

  • Lze také jednoduše nachystat nové podstránky, které ladí s designem e-shopu. Tím klientovi odpadá nemalá část nákladů, protože nemusí s každou novou stránkou oslovovat programátory a kodéry, nakliká si ji sám.

FG Forrest, a.s.

Již 25 let tvoříme online business úspěšných firem

Poznejte nás