Inspirace od WebTop100

#readyforadventure? Propojili jsme brandový web a e-shop Hannah

Jste připraveni na dobrodružství? E-shop Hannah představuje povedené spojení brandového webu a e-shopu. Překonáváme limity s novým designem, intuitivní navigací a propojením online a offline světa. Hannah a WPJ společně přináší nadšencům do sportu nejen kvalitní oblečení, ale i pozitivní digitální zážitek.
3
3. místo Ecommerce projekt roku 2023
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Počet objednávek na e-shopu
    +300 %
  • Roční plán firmy navýšen
    o 30 %
  • Zásadní posun ve
    vnímání značky

Hodnocení experta

Celkové skóre 80 %
Uživatelská přívětivost (35 %) 75 %
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd. (30 %) 100 %
Plnění byznys cílů (25 %) 75 %
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní (10 %) 50 %

Klient

Hannah

Česká značka a taky hrdá značka, která už 30 let patří do světa outdooru. Založili ji nadšenci do sportu a adrenalinu s jejím cílem poskytovat kvalitní, pohodlné a funkční oblečení pro překonávání vlastních limitů. Přátelským a respektujícím přístupem spojuje malé lidi ve velké přírodě.

Cíle projektu

Digitální transformace: Propojení původního e-shopu a brandového webu do jedinečného prostoru

Offline-online integrace: Zpřístupnění offline prodejen online, umožnění rezervací a zobrazování dostupnosti

Rebranding a modernizace: Podpora změny vnímání značky prostřednictvím moderního designu a obsahu

Mobilní zařízení: Optimalizace a perfektně vyladěný nákupní proces i na mobilních zařízeních

Zvýšení prodejů: Zvýšení počtu objednávek a tržeb

Rozšíření a expanze: Příprava na rozšíření o další jazykové mutace a prodej do zahraničí

Projekt pro Hannah pro mě byl výzvou v tom nejlepším smyslu. Dostali jsme příležitost vizuálně povznést českou značku a vytvořit prostor, který zákazníkovi poskytne skvělý zážitek při online nakupování.

Lukáš Klíma Head of design

Vizuální výstupy

  • Kvalitní lifestylové fotky a videa se staly hlavním vizuálním prvkem nejen na úvodní straně e-shopu.
    1/6 Kvalitní lifestylové fotky a videa se staly hlavním vizuálním prvkem nejen na úvodní straně e-shopu.
  • Zrychlené filtrování produktů podle aktivity, pro kterou jsou vhodné, významně usnadňuje návštěvníkům proces výběru zboží.
    2/6 Zrychlené filtrování produktů podle aktivity, pro kterou jsou vhodné, významně usnadňuje návštěvníkům proces výběru zboží.
  • Přehledné filtry je možné nadefinovat na míru každé sekci produktů.
    3/6 Přehledné filtry je možné nadefinovat na míru každé sekci produktů.
  • Hannah může své zákazníky inspirovat kompletním outfitem. Produkty z něj mohou rychle vkládat do košíku.
    4/6 Hannah může své zákazníky inspirovat kompletním outfitem. Produkty z něj mohou rychle vkládat do košíku.
  • Díky obrázkovým mapám Hannah snadno odkomunikuje výhody produktů nebo propojí lifestylovou fotku s produkty na e-shopu.
    5/6 Díky obrázkovým mapám Hannah snadno odkomunikuje výhody produktů nebo propojí lifestylovou fotku s produkty na e-shopu.
  • Vyladěná verze pro nákupy na mobilních zařízeních byla jedním z  hlavních cílů projektu.
    6/6 Vyladěná verze pro nákupy na mobilních zařízeních byla jedním z hlavních cílů projektu.

Výsledky

44 prodejen propojená skladová dostupnost

+ 300 % nárůst počet objednávek na e-shopu

Rezervace na prodejně zásadní nová funkce

Nový hannah.cz byl extrémně důležitým projektem v naší roadmapě rozvoje všech konceptů společnosti Rock Point, a.s. Šlo o sloučení dvou různých konceptů ze dvou odlišných platforem na nové dynamické řešení, které nám umožní stabilní a prorůstový business development ve více zemích, s více objednávkami, ale stejným in-house týmem.

Tadeáš Moravec E-commerce manager

Realizace

Změna designu a vizuální identity

Redesign e-shopu byl doprovázen úpravou vizuální identity značky po třiceti letech. Nový design vychází z imagových fotek a videí, které se staly hlavním vizuálním prvkem. Zaměřili jsme se na moderní pojetí grafiky a intuitivní ovládání, kladli jsme důraz na funkčnost a to zejména při použití na mobilních zařízeních. Perfektně vyladěná mobilní verze byla jedním z klíčových cílů – důkladná optimalizace mobilního košíku byl jeden z prvních kroků.

Snazší výběr, rychlejší nákup

Zjednodušení výběru produktů začíná již při otevření katalogu. Při otevření katalogu zákazníka uvítá veliký banner, ve kterém jsou navázané produkty pro rychlý a snadný výběr. Nově jsme implementovali přehledný filtr produktů umožňující vybírat podle aktivity, pro kterou jsou produkty určeny. Ani detail produktů nezůstal bez povšimnutí - je nyní bohatší a informativnější, zahrnuje fotky, video, dostupnost v e-shopu i kamenných prodejnách, popis a doplňující parametry.

Napojení na SAP a optimalizace procesů

E-shop je oboustranně propojen se systémem SAP, kde probíhá zalistování produktů, cenění a fakturace. Samotný obsah je ale administrován u nás ve wpjshopu, jelikož náš editor nabízí daleko více možností.

Objednávky vytvořené v e-shopu jsou automaticky napojené do SAPu, kde dochází k jejich zpracování a expedici. Opačným směrem chodí změny stavů objednávek, na základě kterých e-shop informuje zákazníky.  Propojení jsme navrhli s cílem zachovat maximální rychlost e-shopu a zákazníci díky němu mají vždy aktuální informace. 

Budoucnost e-shopu

Nový e-shop Hannah má na kontě několik prvenství, včetně nového košíku, filtrů a modulu pro tvorbu vlastních bannerů s videi. Spolupráce na projektu probíhala v přátelském duchu a s aktivním zapojením klienta. Navzdory úspěchu projektu to však nekončí. Plánujeme rozšíření e-shopu o další cizojazyčné mutace, aby značka Hannah mohla oslovit ještě širší mezinárodní publikum.

Připravte se na dobrodružství na e-shopu Hannah a objevte svět sportovního vybavení v novém světle. #ReadyForAdventure

wpj s.r.o.

Vyrazte s námi také na intenzivní výšlap, jehož cílem je kontinuálně posouvat výkon vašeho e-shopu na maximum.

Prohlédnout web