44 prodejen propojená skladová dostupnost
#readyforadventure? Propojili jsme brandový web a e-shop Hannah
-
Agenturawpj s.r.o.
-
KlientRock Point a.s.
Čeho jsme dosáhli
-
Počet objednávek na e-shopu+300 %
-
Roční plán firmy navýšeno 30 %
-
Zásadní posun vevnímání značky
Hodnocení experta
Celkové skóre | 80 % |
Uživatelská přívětivost (35 %) | 75 % |
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd. (30 %) | 100 % |
Plnění byznys cílů (25 %) | 75 % |
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní (10 %) | 50 % |
Klient
Hannah
Cíle projektu
Digitální transformace: Propojení původního e-shopu a brandového webu do jedinečného prostoru
Offline-online integrace: Zpřístupnění offline prodejen online, umožnění rezervací a zobrazování dostupnosti
Rebranding a modernizace: Podpora změny vnímání značky prostřednictvím moderního designu a obsahu
Mobilní zařízení: Optimalizace a perfektně vyladěný nákupní proces i na mobilních zařízeních
Zvýšení prodejů: Zvýšení počtu objednávek a tržeb
Rozšíření a expanze: Příprava na rozšíření o další jazykové mutace a prodej do zahraničí
Projekt pro Hannah pro mě byl výzvou v tom nejlepším smyslu. Dostali jsme příležitost vizuálně povznést českou značku a vytvořit prostor, který zákazníkovi poskytne skvělý zážitek při online nakupování.
Vizuální výstupy
Výsledky
+ 300 % nárůst počet objednávek na e-shopu
Rezervace na prodejně zásadní nová funkce
Nový hannah.cz byl extrémně důležitým projektem v naší roadmapě rozvoje všech konceptů společnosti Rock Point, a.s. Šlo o sloučení dvou různých konceptů ze dvou odlišných platforem na nové dynamické řešení, které nám umožní stabilní a prorůstový business development ve více zemích, s více objednávkami, ale stejným in-house týmem.
Realizace
Změna designu a vizuální identity
Redesign e-shopu byl doprovázen úpravou vizuální identity značky po třiceti letech. Nový design vychází z imagových fotek a videí, které se staly hlavním vizuálním prvkem. Zaměřili jsme se na moderní pojetí grafiky a intuitivní ovládání, kladli jsme důraz na funkčnost a to zejména při použití na mobilních zařízeních. Perfektně vyladěná mobilní verze byla jedním z klíčových cílů – důkladná optimalizace mobilního košíku byl jeden z prvních kroků.
Snazší výběr, rychlejší nákup
Zjednodušení výběru produktů začíná již při otevření katalogu. Při otevření katalogu zákazníka uvítá veliký banner, ve kterém jsou navázané produkty pro rychlý a snadný výběr. Nově jsme implementovali přehledný filtr produktů umožňující vybírat podle aktivity, pro kterou jsou produkty určeny. Ani detail produktů nezůstal bez povšimnutí - je nyní bohatší a informativnější, zahrnuje fotky, video, dostupnost v e-shopu i kamenných prodejnách, popis a doplňující parametry.
Napojení na SAP a optimalizace procesů
E-shop je oboustranně propojen se systémem SAP, kde probíhá zalistování produktů, cenění a fakturace. Samotný obsah je ale administrován u nás ve wpjshopu, jelikož náš editor nabízí daleko více možností.
Objednávky vytvořené v e-shopu jsou automaticky napojené do SAPu, kde dochází k jejich zpracování a expedici. Opačným směrem chodí změny stavů objednávek, na základě kterých e-shop informuje zákazníky. Propojení jsme navrhli s cílem zachovat maximální rychlost e-shopu a zákazníci díky němu mají vždy aktuální informace.
Budoucnost e-shopu
Nový e-shop Hannah má na kontě několik prvenství, včetně nového košíku, filtrů a modulu pro tvorbu vlastních bannerů s videi. Spolupráce na projektu probíhala v přátelském duchu a s aktivním zapojením klienta. Navzdory úspěchu projektu to však nekončí. Plánujeme rozšíření e-shopu o další cizojazyčné mutace, aby značka Hannah mohla oslovit ještě širší mezinárodní publikum.
Připravte se na dobrodružství na e-shopu Hannah a objevte svět sportovního vybavení v novém světle. #ReadyForAdventure