87 % Nárůst počtu unikátních uživatelů
Kariérní blog Škoda Auto
-
AgenturaC3 Prague s.r.o.
-
KlientŠKODA AUTO a.s.
Čeho jsme dosáhli
-
Autentický employer brandingSkrze příběhy zaměstnanců profilujeme automobilku jako atraktivního zaměstnavatele.
-
Relevantní obsah, který uživatele zajímáUkazujeme konkrétní technologie i projekty, na kterých se můžete podílet.
-
Větší organický dosah bloguKolem 52 % návštěv blogu pochází z organického vyhledávání, snižujeme závislost na mediální podpoře.
Hodnocení experta
Celkové skóre | 98 % |
Autenticita obsahu (40 %) | 100 % |
Kvalita kreativy (20 %) | 100 % |
Práce s obsahem (30 %) | 100 % |
Efektivita komunikace (10 %) | 75 % |
Klient
Škoda Auto a.s.
Cíle projektu
Profilovat Škoda Auto jako atraktivního zaměstnavatele a technologickou firmu
Postavit autentický employer branding
Přinést obsah, který bude zajímavý pro potenciální uchazeče
„Jak přirozeně ukázat, co čekat od práce ve Škoda Auto? Zaměřili jsme se na příběhy zaměstnanců a jejich projekty. Představujeme je v rozhovorech, reportážích i skrze články, které tvoří přímo odborníci z automobilky.“
Vizuální výstupy
Výsledky
120 % Nárůst průměrné doby strávené s články
52 % Návštěvnost z organického vyhledávání
„Co nejpřirozeněji podporovat značku zaměstnavatele, vyvarovat se prázdných slibů a těžko uvěřitelných pohádek? Obtížná disciplína. Tým C3 Prague ovládá HR komunikaci skvěle. Revitalizoval náš kariérní blog a employer brand podporuje skrze autentické příběhy zaměstnanců i jejich projektů. Odráží v nich všechny hodnoty, které jsou pro Škoda Auto podstatné.“
Realizace
Blog Škoda Kariéra je jedním z hlavních nástrojů employer brandingu ve Škoda Auto. Plníme ho příběhy zaměstnanců, píšeme o jejich kariérních cestách, výzvách a projektech. Prostřednictvím obsahového marketingu tak profilujeme ŠKODA AUTO jako moderního technologického zaměstnavatele a ukazujeme, že tady se dostanete ke špičkovým technologiím a projektům.
„O talenty na trhu se musíme prát. Pokud chceme zaujmout, musíme ukázat, jak atraktivní a naplňující je práce ve Škoda Auto. V kampaních používáme headline Tvořte s námi obraz budoucnosti. Až díky contentu ale přinášíme příběhy, které dokládají, co tento claim opravdu znamená. Když chceme lidi přimět k tak zásadnímu rozhodnutí, jako bývá změna práce, musíme být autentičtí a ukazovat, o čem práce u nás ve skutečnosti je. Příběh člověka přes standardní produktovou komunikaci nepředstavíte,” říká Tomáš Geist, employer branding specialista Škoda Auto.
Cílem blogu Škoda Kariéra je mimo jiné oslovit IT specialisty, technické experty či absolventy technicky zaměřených vysokých škol. Ukazujeme jim, že práce v automobilce není jen o výrobě, ale i o práci s umělou inteligencí či daty. A že právě tady můžete formovat budoucí podobu vozů i měst.
Do HR komunikace značky se nám podařilo víc zapojit i její zaměstnance. S předním robotikem jsme například začali publikovat seriál o historii i současnosti automatizace.