největší soutěž digitálních řešení v ČR a SR
Dokažte, že jste vytvořili skvělý projekt.
Technologie se stává komoditou. Stále víc vítězí nápady, invence a promyšlená strategie. WebTop100 je galerií skvělých nápadů a inovativních řešení. Na jednom místě je shromážděno to nejzajímavější z digitálního marketingu. Navíc prověřeno nejlepšími experty v oboru.
Ti nejzkušenější v oboru
Porota, které můžete důvěřovat.
Vaše projekty budou hodnotit klíčové osobnosti českého digitálního marketingu a odborníci na slovo vzatí. Získejte punc kvality umístěním na stupních vítězů.
To nejlepší z digitálního marketingu pod jednou střechou.
Slavnostní vyhlášení soutěže WebTop100 bude i letos součástí výroční konference. S hodnocením vývoje jednotlivých oblastí digitálního marketingu vystoupí celá porota. Těšit se můžete na představení nejlepších projektů ročníku. Čeká vás den nabitý emocemi a inspirativní atmosférou.
Více o konferenciBečvářova 2018/14
Praha
Co všechno získáte za registraci projektu do soutěže?
Poslechněte si WebTop100 podcasty
o českém digitálním marketingu
FORPSI
Prostor pro Váš úspěch. Spolehlivý partner v oblasti poskytování hostingu a největší registrátor .CZ domén v České republice. Registrace domén, webhosting, dedikované servery, VPS, housing a cloudové služby. Provoz služeb z vlastního datacentra. Nonstop zákaznická podpora. Tradice, stabilita a perspektiva!
LUPA.cz
Již od roku 1998 je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Podnikatel.cz
Předává praktické rady, vykládá složité zákony, upozorňuje na časté chyby a naviguje k zisku i potřebnému optimismu. Podnikatel.cz denně servíruje rozhodující informace pro úspěšný byznys ve všech jeho fázích na různorodých trzích. Podnikavý tým šéfredaktora Michaela Hovorky vytváří užitečné místo pro živnostníky a firmy, které chtějí nastartovat a rozvíjet své podnikání.
Sherpas
Internet info
Je jedna z nejstarších čistě internetových společností na českém Internetu, na trhu působí už od roku 1998 a je ze sta procent vlastněna českým managementem.
Jejich odborné servery a konferenční akce jsou tradičně považované za důvěryhodný zdroj kvalitního a inspirativního obsahu se schopností ovlivnit klíčové skupiny čtenářů a osobností v oblasti IT, financí či e-commerce.
Ecommerce projekt
Do ecommerce kategorie patří inspirativní projekty, které přináší zákazníkům inovaci v prodeji, jdou o krok dále v uživatelské přívětivosti a úspěšně plní businessové cíle. Svou prezentací, funkcemi a komunikací dotváří celkové fungování firmy napříč všemi prodejními a kontaktními kanály.
Uživatelská přívětivost
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd.
Plnění byznys cílů
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní
Váš projekt bude hodnotit:
- Lukas Havlasek
- Lukáš Havlásek
- Web & Innovations Director NOTINO
Firemní web
Do kategorie firemní web může být přihlášena webová prezentace jakékoli firmy, značky nebo organizace. Podmínkou je, že webová prezentace musí být v českém jazyce.
Celková srozumitelnost sdělení
Vizuální zpracování
Technické zpracování
První dojem
Váš projekt bude hodnotit:
- Vojta Mikula
- Vojta Mikula
- Founder Picards
Brandová kampaň
Digitální či multikanálová kampaň se silným zastoupením digitálních kanálů, která netradičním způsobem nebo velkou efektivitou přesáhla běžné kampaně a dosáhla jasně měřitelných nadstandardních cílů.
Náročnost výzvy a ambice cílů
Kreativita
Exekuce
Splnění cíle
Váš projekt bude hodnotit:
- Dan Kafka
- Dan Kafka
- Founder Fragile Media
SEO
Do této kategorie patří všechny projekty, které mají za cíl zlepšovat dohledatelnost v přirozeném vyhledávání za účelem zlepšování byznysových výsledků.
Technické řešení
Indexace webu a crawl budget
Práce s obsahem a klíčovými slovy
Implementace CARE fáze na webu
Odkazový profil
Váš projekt bude hodnotit:
- Pavel Ungr
- Pavel Ungr
- Těžký kalibr na SEO
Produktový design
Cílem kategorie je prezentovat skvěle navržené digitální produkty a hledat inspiraci ve fungování produktových týmů, které tento software navrhují. Přihlašujte webové a mobilní aplikace, portály a systémy, jako třeba mobilní bankovnictví, lékařské systémy, zákaznické portály, nebo různé SaaS aplikace.
Použitelnost a zákaznická spokojenost
Vizuální atraktivita
Komplexnost produktu a design systému
Váš projekt bude hodnotit:
- Jakub Karlec
- Jakub Karlec
- Partner 2FRESH
Výkonnostní kampaň
Do této kategorie patří jakákoliv digitální kampaň, která využívá placených komunikačních kanálů a vedla k výborným výsledkům, či dramatickému zlepšení oproti běžnému stavu.
Náročnost výzvy - v čem byl cíl náročný, překážky
Kreativita - inovativnost, kreativita v přístupu
Exekuce - zvolené kanály, formáty, cílení
Splnění cíle - zlepšení výsledků oproti očekávání, výchozí pozici, nebo srovnán
Váš projekt bude hodnotit:
- Marketa Kabatova
- Markéta Kabátová
- Cofounder uLab
Videoreklama
Přihlašujte všechna videa, která přispěla ke komunikaci značky a měla vliv na cíle kampaně, ať už byl cíl prodejní nebo zaměřený na zvýšení povědomí a představení produktu nebo jsou videa součástí dlouhodobého obsahu na digitálních platformách.
Kvalita/Pojetí kreativy
Míra zaujetí
Plnění cílů
Váš projekt bude hodnotit:
- Ondrej Slama
- Ondřej Sláma
- Head Of Marketing
Firemní komunikace
Přihlašte projekt, který pomocí digitálních nástrojů pomáhá vyprávět příběh či důležité téma vaší firmy. Vyberte projekty, kde jste pracovali s obsah a jeho šířením, použili minimum placených sdělení, a které vedly k tomu, že jste zapamatovatelní pro novináře, komunitu, či svou přesně definovanou cílovku. Máte nový firemní podcast, skvělý e-book, strategii odborných blog postů, webinářů či case-studies, digitální PR kampaň? Přihlaste je!
Smysl kampaně - Jaký problém či téma jste potřebovali vyřešit, či komunikací nasvítit
Odvaha kampaně - Jaké prostředky a nástroje jste k naplnění svých cílů využili (novost a neotřelost mají výhodu)
Dopad kampaně - Jak se vám podařilo smysl kampaně naplnit, jak jste si to změřili či vyhodnotili
Přenositelnost - Kdyby se psala kniha o úspěšných firemních komunikacích, byl by v ní váš počin? Proč? Co si z něho mají ostatní odnést?
Váš projekt bude hodnotit:
- Irena Zatloukalova
- Irena Zatloukalová
- Komunikační stratég
Influencer marketing
Do této kategorie se mohou přihlásit všichni, kteří mají zkušenosti s realizací influencerské kampaně s využitím jakékoliv digitální komunikační plochy.
Kvalita kreativy (Jak jsem to vymyslel)
Strategie komunikace (Jak jsem přemýšlel)
Efektivita komunikace (Co to klientovi přineslo)
Viditelné označení reklamy
Váš projekt bude hodnotit:
- Petr Srna
- Petr Srna
- Founder World of Online
Autentická kariérní komunikace
Do této kategorie se mohou přihlásit všechny projekty kariérní komunikace,v rámci nichž firmy dbají na maximální uvěřitelnost sdělení. Může jít například o speciální microsite, web, kariérní komunikaci na sociálních sítích.
Autenticita obsahu - vytvářeno v intenzivní spolupráci s firmou, která je hlavním dodavatelem obsahu.
Kvalita kreativy
Práce s obsahem - Budeme se dívat na to, jak je obsah propracovaný pro konkrétní účely
Efektivita komunikace
Váš projekt bude hodnotit:
- Petr Skondrojanis
- Petr Skondrojanis
- Company Culture Mentor
Digitální transformace
Podařilo se vám prostřednictvím digitálních kanálů posunout svou komunikaci, změnit a zefektivnit procesy, dokázala nově implementovaná věc přinést nějakou pozitivní změnu? Přihlaste svůj projekt do této kategorie.
Inspirativnost řešení
Udržitelnost řešení
Exekuce řešení
Konkrétní měřitelné výsledky
Váš projekt bude hodnotit:
- Tomas Jindrisek
- Tomáš Jindříšek
- Managing partner Dark Side
Obsahový marketing
Do této kategorie patří jakékoliv projekty, které vykazují snahu přiblížit se zákazníkům. Ať už jde o blog, kvalitně zpracované produktové popisky, nebo třeba vyladěnou multikanálovou konzistentní komunikaci. Přihlaste jednoduše cokoliv, co není prvoplánovou snahou něco prodat.
Smysl komunikační kampaně
Relevance obsahu k danému byznysu
Naplnění cílů obsahové komunikace
Váš projekt bude hodnotit:
- Michal Schindler
- Michal Schindler
- Head of Content Creative Dock
Umělá inteligence
Do této kategorie přihlašujte projekty, v rámci nichž jste jakýmkoliv způsobem efektivně využili funkce a přínosy plynoucí z různých AI nástrojů.
Míra využití umělé inteligence
User experience
Efektivita pro zadavatele
Technologická inovace
Váš projekt bude hodnotit:
- Jan Romportl
- Jan Romportl
- AI Consultant
Retenční marketing
Tato kategorie je vhodná pro firmy, které se starají o své zákazníky ve všech myslitelných formách. Přihlašujte věrnostní systémy, emailingové komunikace, automatizované scénáře, nebo třeba komunikace v sociálních sítích.
Dopad na zákazníka
Celková strategie kampaně
Výkonnostní metriky
Váš projekt bude hodnotit:
- Petr Cikan
- Petr Cikán
- Founder Sherpas TECH
Harmonogram příštího ročníku publikujeme co nejdříve